حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل پشتی Xperia XZ1 فضای بزرگی را برای فلش نشان می‌دهد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی، شایعات، کانسپت

تصاویر جدید فاش شده از Xperia XZ1 فضای خالی بزرگی را در قسمت پشت این گوشی هوشمند نشان می‌دهند که مربوط به فلش می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا XZ راه حلی موقت بود،  اکسپریا XZ1 پرچمدار حقیقی نسل بعد سونی است. این گوشی هوشمند از نظر طراحی مشابه با XZ Premium است، اما از اسنپدراگون 835، دوربین عالی و طراحی مستطیلی بهره می‌برد.

تصاویری که در پایین مشاهده می‌کنید، پنل پشتی Xperia XZ1 را نشان می‌دهند. اینطور که بنظر می‌رسد جنس آن از فلز بوده و ضد آب می‌باشد.( حداقل انتظارات ما از یک پرچمدار اکسپریا)

اما قسمت فلش آن بزرگتر از فلشی که بر روی XZ Premium بود است. شاید Xperia XZ1 دارای قابلیت های اضافه‌ی فلش، باشد اما چه قابلیتی؟ XZ Premium دارای فوکوس خودکار لیزری و سنسور RGBC-IR است که چنین فضایی را اشغال نمی‌کنند.

با توجه به آنچه می‌دانیم، این گوشی هوشمند دارای دوربین 19MP با قابلیت ضبط 4K و دوربین سلفی آن نیز 12MP با قابلیت ضبط 4K می‌باشد. همچنین حالت فیلمبرداری آهسته 960 فریم نیز موجود می‌باشد.

نسل جدید گوشی‌های هوشمند سونی در IFA در 10 سپتامبر رونمایی می‌شوند. قیمت  Xperia XZ1  احتمالا 860 دلار و 720 یورو خواهد بود و ممکن است که با اندروید O عرضه شود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید