حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت عرضه آداپتور جدید Xbox را به 2018 موکول کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها یک هفته از رونمایی  آداپتور وایرلس جدید Xbox  می‌گذرد. این آداپتور به صورت یک قطعه USB است که به دارندگان ویندوز 10 اجازه اتصال کنترولر Xbox One به صورت وایرلس به PC می‌دهد اما مایکروسافت خبر از تاخیر در عرضه آن داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آداپتور جدید کوچکتر و قوی‌تر از نسخه قبلی می‌باشد. در ابتدا قرار بود که این محصول در فاصله‌ی کمی بعد از رونمایی عرضه شود اما  مایکروسافت عرضه‌ی آن را به سال بعد موکول کرد.

هنگامی که این محصول به صورت رسمی تایید شد، برا عرضه در 8ام آگوست مقرر شد که در اینصورت باید برای خرید در فروشگاه آنلاین مایکروسافت موجود می‌شد اما چنین اتفاقی رخ نداد. تغییری که در اطلاعات این محصول رخ داده نشان میدهد که این محصول موجود نیست. 31 ژوئن 2018 تاریخ جدیدی است که به آن اشاره شده.

این خبر به این معنی است که مشتریانی که به دنبال خرید این محصول بودند باید 6 ماه دیگر برای بدست آوردن آن 6 ماه دیگر صبر کنند. مایکروسافت این تغییرات را تایید کرده است و مشتریان  در ایالات متحده در سال نو میلای قادر به خرید آداپتور جدید خواهند بود.

این موضوع برای مشتریان بازارهای دیگر متفاوت است همانطور که این محصولا برای ژاپن در انتهای این ماه و  برای استرالیا و نیوزلند در ماه بعد موجود می‌شود.

نظر شما درباره این آداپتور جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید