حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی ایسوس زنفون 4 پرو فاش شد: تاییدی دوباره بر مشخصاتی قدرتمند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، ایسوس، شایعات

تا چند روز دیگر یعنی 17 آگوست ایسوس به صورت رسمی از سری 4 گوشی‌های زنفون خود رونمایی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که دیگر فرصت زیادی برای شایعات باقی نمانده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا پرچمدار سری 4 زنفون ، ایسوس زنفون 4 پرو نام دارد که تا به الان مشخصاتی قدرتمند و سطح بالا داشته است. طبق برخی از شایعات این گوشی مشخصاتی واقعا قدرتمند دارد.

پردازنده اسنپدراگون 835 ، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از موارد مهم سخت افزار این گوشی هستند که به شما تضمین می‌کند این گوشی تا مدت‌ها می‌تواند بدون نیاز به هزینه دوباره برای خرید گوشی ، از بس انجام کار‌های روزمره شما برآید.

اما همه مشخصات تنها به پردازنده ، رم و حافظه داخلی ختم نمی‌شود. ایسوس قصد دارد تا این گوشی را با صفحه نمایش اولد 5.5 اینچی با رزولیشن فول اچ‌دی وارد بازار کند که خب ، جای تعجب دارد به دلیل اینکه کاربران این کمپانی انتظار داشتند تا این گوشی از صفحه نمایشی QHD برخوردار باشد.

اما خب ایسوس از سمتی دیگر این کمکاری را خبران کرده است. شایعه شده است که ایسوس زنفون 4 دارای باتری 3600 میلی آمپری می‌باشد.

به غیر از موارد کلی باید به موارد جزئی این گوشی نیز اشاره کرد.

این گوشی از بلوتوث 4.2 به همراه NFC و Wi-Fi 802.11ac برخوردار است. همچنین بخش نرم‌افزاری این گوشی بروز می‌باشد و ایسوس سعی کرده از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 7.1 برای سیستم عامل این گوشی استفاده کند.

همچنین به بخش طراحی این گوشی که برویم به نظر می‌رسد ضخامت این گوشی 7.6 میلی متر باشد.

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji