حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس عرضه مانیتور 4K HDR خود PG27UQ را تا سال 2018 به تاخیر انداخت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسر، ایسوس

چندی پیش اخباری مبنی بر اینکه کمپانی ایسر مانیتور 4K HDR خود را تا سال 2018 عرضه نخواهد کرد، منتشر شده بود. حال ایسوس نیز اعلام کرده است که مانیتور PG27UQ خود را تا سال آینده به بازار عرضه نخواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شاید با خود بگویید که این دو مانیتور چه ارتباطی باهم دارند. لازم به ذکر است که هردوی این مانیتور ها از پنلی مشابه بهره برده و باقی مشخصات آنان نیز کاملا مانند یکدیگر است. پنل استفاده شده در این دو دستگاه AU Optronics M270QAN02.2 AHVA IPS بوده که به نظر می‌رسد علت تاخیر در ارائه آن‌ها نیز همین باشد. همچنین لازم به ذکر است که به لطف این پنل آن‌ها از رزولوشن 3840×2160 به همراه رفرش ریت 144 هرتزی (refresh rate) بهره برده‌اند که در میان دیگر مانیتورها کم نظیر است.

از دیگر مشخصات مانیتور PG27UQ می‌توان به پشتیبانی از HDR10، پشتیبانی از فناوری G-Sync شرکت انویدیا، فناوری Ultra Low Motion Blur انویدیا جهت جلوگیری از تار شدن تصویر، تکنولوژی ردیاب چشم، 348 منطقه برای کنترل میزان روشنایی نمایشگر به صورت جداگانه، پوشش صد در صدی رنگ‌ها با فناوری sRGB، روشنایی 1000 نیتی و زمان پاسخ گویی 4ms اشاره کرد.

طبق گزارشات این دو مانیتور بمب‌هایی برای شرکت انویدیا خواهند بود، چرا که هردوی آن ها از فناوری G-Sync این شرکت بهره برده‌اند. این موضوع سبب خواهد شد تا کاربران در صورت نیاز به خرید یک مانیتور بالارده با فناوری HDR از کارت گرافیک‌های این شرکت استفاده کنند.

شما تاخیر در عرضه این دو مانیتور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا