حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیکون تایید کرد که به صورت جدی در حال کار بر روی دوربینی بدون آینه است

در حال حاضر عرضه دوربینی بدون آینه توسط نیکون چندان جذاب نخواهد بود، چرا که شرکت سونی سال‌هاست در این زمینه مشغول به کار است و تقریبا سهم عمده‌ای از بازار دوربین‌های بدون آینه را از آن خود کرده است. با این حال، طبق مصاحبه‌ای که اخیرا این شرکت در ژاپن داشته و شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد این شرکت به طور جدی در حال کار بر روی دوربینی بدون آینه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این اولین باری نیست که شایعاتی درباره‌ی طرح‌های نیکون برای عرضه دوربینی بدون آینه منتشر شده است. اگر یادتان باشد در ماه جولای، یکی از مدیران این شرکت ژاپنی با نام کازو اوشیدا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا سیستم بدون آینه‌ای را عرضه کند که بتواند در رقابت با دیگر بزرگان در این زمینه پیروز شود. او در این مصاحبه گفت:

“با توجه به رشد سریع کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند، ما قصد داریم تا دوربین بدون آینه‌ای (Nikonashii) را ارائه دهیم که از لحاظ عملکرد با شرکت‌های دیگر متفاوت است. همچنین ما می‌خواهیم لنز آن را به فناوری‌های بزرگی مجهز و آن را در تکنولوژی‌های نوین غرق کنیم که البته هنوز نیاز به کار دارد.”

 

ما مطمئن نیستیم که این شرکت قصد توسعه چه سیستمی را دارد، اما شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد نیکون می‌خواهد سیستم بدون آینه‌ای کامل را همانند آنچه شرکت‌هایی نظیر سونی عرضه کرده‌اند، ارائه کند.

به نظر شما، آیا نیکون شانسی برای موفقیت در بازاری که توسط سونی قبضه شده است خواهد داشت؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قطعا شانس زیادی داره اگه قیمتاش همینطور باشه.

etemadian

نام عکاسی حرفه ای با نام نیکون و کانن معنی پیدا میکنه
اگه نیکون میخواد وارد دنیای دوربینهای بدون آیینه بشه قطعا همه جوانب رو سنجیده و سونی نمیتونه تهدیدی محسوب بشه

etemadian

ممنون آقا یاشار که اخبار عکاسی رو منعکس میکنید
لطفا ادامه بدین

Peiman

چرا بررسی xzp از روی سایت حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عارف کمانی

بررسی به دلیل یک مشکل فنی ناقص منتشر شده بود
انشالله نسخه کامل بررسی فردا شب منتشر میشه
پوزش میخوایم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا