حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زنفون 4 سلفی و سلفی پرو در تصاویری با دو دوربین سلفی به همراه فلش رویت شدند

ایسوس قصد دارد تا به زودی زود و در تاریخ 17 آگوست از سری جدید گوشی‌های زنفون خود پرده برداری کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.تا به اینجای کار تصاویر مختلف و زیادی را از گوشی‌های سری 4 دیده‌ایم و حتی مشخصات آن ها نیز فاش شده است. بعد از گوشی ایسوس زنفون 4 پرو ، حالا نوبت به نسخه سلفی رسیده است تا با دوربین خود اخبار‌های جنجالی درست کند.

از آنجایی که این گوشی‌ها قرار است تا در 17 آگوست معرفی شوند اما ظاهرا شرکت ایسوس نمی‌توانسته چند هفته را تحمل کند و در فروشگاه آنلاین خود تصاویر و مشخصات این دو گوشی یعنی ایسوس سلفی با شماره مدل “ZD553KL” و ایسوس سلفی پرو با شماره مدل “ZD552KL” را فاش کرده است.

موردی که در این دو گوشی جالب به نظر می‌رسد استفاده ایسوس از دو دوربین برای ثبت تصویر سلفی است که خب ، با اسم این گوشی‌ها نیز جور است.

اما به مشخصات اصلی این دو گوشی برسیم:

نسخه پرو از دو دوربین 24 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی خود و نسخه عادی از دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‌کند.

هر دو دوربین سلفی زاویه 120 درجه دارند که می‌توانند به ثبت تصاویر سلفی عریض کمک زیادی کنند. همچنین فلشی در جلوی دستگاه قرار گرفته و می‌تواند کمک زیادی به شما در ثبت تصاویر سلفی در نور کم  کند. همچنین دوربین اصلی هر دو گوشی یک دوربین تک لنزی 16 مگاپیکسلی است.

هر دو نسخه ایسوس سلفی از صفحه نمایش امولد 5.5 اینچی استفاده می‌کنند اما با یک تفاوت بزرگ. نسخه پرو این گوشی از صفحه نمایش اولد با رزولیشن فول‌اچ‌دی استفاده می‌کند و نسخه عادی این گوشی از صفحه نمایش IPS LCD با رزولیشن 720 استفاده می‌کند.

هر دو گوشی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند اما تفاوت بزرگ بین این دو به پردازنده بر می‌گردد. نسخه پرو از پردازنده اسنپدراگون 625 و نسخه عادی از اسنپدراگون 430 استفاده می‌کند.

وظیفه تامین انرژی این دو دستگاه نیز به عهده یک باتری 3000 میلی آمپری است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji