حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت های گلکسی نوت 8 در برابر گلکسی اس +8

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اطلاعیه‌ها، سامسونگ، موبایل

هم اکنون در دنیای تکنولوژی همه‌ی ما در انتظار معرفی غول جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 می‌باشیم. در حال حاضر با وجود تصاویر و مشخصات فاش شده ازین گوشی سوالی ممکن است ذهن شما را درگیر کرده‌باشد؛ این است که تفاوت های این فبلت جدید با گلکسی اس 8 پلاس چیست؟ بعد از تمام بررسی ها از تمامی جهات باید به شما اعلام کنیم که احتمال می‌رود فبلت جدید سامسونگ دارای صفحه نمایشی با قطری بسیار شبیه به گلکسی اس 8 پلاس باشد. در ادامه این مطلب با ترنجی همراه باشید…

در این مطلب سعی در این داریم که تفاوت هایی که انتظار می‌رود پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به گلکسی اس 8+ داشته باشد را برای شما بازگو کنیم.

 

صفحه نمایش

گلکسی اس 8+ درحالیکه اگر لبه های خمیده‌ی آن را پهن کنیم دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی می‌باشد اما گفته شده که گلکسی نوت 8 با صفحه نمایشی به اندازه دقیقا 6.32 اینچ راهی بازار می‌شود. این تفاوت یک دهم اینچی شاید به نظر تفاوت بزرگی به چشم نیاید اما ظاهرا گلکسی نوت 8 دارای گوشه‌های با انحنای کمتری نسبت به گلکسی اس 8 می‌باشد که ممکن است به خاطر این باشد که نوت 8 حامل قلم استایلوس نیز می‌باشد که خوشبختانه موجب می‌شود که حس کنیم این گوشی بزرگ تر و دارای لبه‌های منحنی تر است.

 

نسبت صفحه به بدنه

شکل مستطیلی تر گلکسی نوت 8 همراه با قاب‌ها و مسدود کننده‌های گوشه‌ی صفحه‌ی بیشتر ممکن است به معنای نسبت صفحه به بدنه‌ی بهتری در مقایسه با گلکسی اس 8+ باشد که به معنای بزرگ کردن صفحه نمایش بینهایت سامسونگ به اندازه‌ی حداکثر آن می‌باشد.

 

قلم S-Pen

فکر میکردید که ما از بی نظیرترین تفاوت بین گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8+ بی تفاوت می‌گذریم؟

تصویر بالا به احتمال زیاد تصویر نهایی از قلم S Pen Stylus گلکسی نوت 8 می‌باشد. و شکل جدید آن اشاره به پیشرفت‌های الزامی دارد که سامسونگ با هر قلم جدید بر روی آن‌ها اعمال می‌نماید. حالا اینکه نوشتن سریع بر روی صفحه نمایش بزرگ‌تر و باریک‌تر چگونه خواهد بود چیزیست که نیاز به تست کردن دارد.

 

رم (RAM)

با عرض پوزش به خاطر تمام شایعاتی که مبنی بر این بودند که گلکسی اس 8 و اس 8+ با یک ورژن که دارای رم 6 گیگابایتی است نیز عرضه می‌شود باید اعلام کنیم که این افتخار نصیب گلکسی نوت 8  خواهد شد. که با دلایل خوبی همراه است؛ زیراکه ظاهرا این پرچمدار جدید دارای دوربین دوگانه می‌باشد که باید با آن سر و کار داشته‌باشیم و قلم S Pen و قابلیت‌های جدید آن که به فضای رم بیشتری نیاز دارند.

 

باطری

ما سعی در بهم ریختن ذهنیت شما نداریم اما اینطور که به نظر می‌رسد باطری گلکسی نوت 8 از ظرفیت پایینی برخوردار است که دارای 3300 میلی‌آمپر ساعتی در مقابل 3500 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 8+ می‌باشد.

 

دوربین

بهترین قسمت را برای آخرین قسمت ذخیره کردیم؛ انتظار می‌رود که گلکسی نوت 8 اولین گوشی سامسونگ که دارای دوربین دوگانه باشد. این دوربین قدرتمند دارای گزینه‌های آنالیستی برای دستیابی به موفقیت است. انتظار می‌رود که نوت 8 دارای دو سنسور 12MP\13MP و دو دیافراگم F1.7/F2.4 دارای زاویه گسترده و لنز‌های تله‌فتو باشد که هر دو با OIS همراهند. سامسونگ گزینه‌های رابط دوربین دوگانه را Dual Fusion, Depth Application, super night shot و smart zoom نام نهاده است. در عکس بالا می‌توانید اولین نمونه‌هایی که با دوربین این فبلت گرفته‌شده‌اند را ببینید.

 

نظر شما درباره‌ی این گوشی و قابلیت‌های جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aghil

تنها چیزی که سامسونگ داره تو این گوشی پسرفت میکنه ظرفیت باطریه .

Pouya

سلام ظرفیت باتری کمه ولی من فک نکنم عمر باتری بدی داشته باشه یعنی به نظرم سامسونگ یه فکری براش کرده مگه اس ۸ نبود اولش شایعه شده بود که صفحه نمایش بزرگ 5.8 و 6.۲ داره مگه همون موقع طرافدارای سری اس و اون هایی که از گوشی خوشدست خوششون میومدن همه به این فکر نکردن که ای بابا اندازه نوت شد بد دست شد و .. ولی دیدیم که چه شاهکاری کرد و گوشی ۵.۸ اینچیش چه قدر خوش دست بود از کجا معلوم شاید همون جوری که فکر اون اندازه رو کرده بود فکر این حجم باتری رم کرده باشه شاید یه تکنولوژی ای بسازه که پردازنده خیلی کمتر انرژی مصرف کنه یا نمایشگرش کمتر انرژی مصرف کنه یا یه تکنولوژی ای چیزی بزاره توش من علم غیب ندارما فقط حدس خودمو گفتم به نظرم سامسونگ شرکتیه که بعد از یه اشتباه توی سری بعد سعی میکنه یه گوشی عالی بسازه مثل اس ۵ که زیاد طراحی خوبی نداشت تو اس ۶ کاملا جبران کرد و از هر لحاظ زیبا بود حالا هم فک کنم نوت ۷ ترکید نوت ۸ سعی میکنه باتریش از هر لحاظ عالی باشه

Yas

بهترين قسمت قلم و دوربينش هست و اگ واقعا باتريش ٣٣٠٠باشه با اين اندازه صفحه خيلى سخته رقابت كنه با رقبا..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم