حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نائب رئیس سامسونگ به ۱۲ سال زندان محکوم شد

پس از افشای فساد رییس جمهور کره جنوبی و مشخص شدن ارتباطات آن با رهبر سامسونگ، دادگاه حکم زندان دوازده ساله را برای رهبر شرکت کره‌ای صادر کرد.

لی جائه یانگ، رهبر و یا همان نائب رئیس سامسونگ است. او پس از سکته و فوت پدرش، به این کار پرداخت. مواردی در ماه فوریه و در دستگاه‌های دولتی با موضوع پرداخت رشوه، فاش شد که منجر به بازداشت وی در همان ماه شد. بعد از مدتی بررسی، یانگ به پرداخت ۳۸ میلیون دلار رشوه متهم و به ۱۲ سال زندان محکوم شد. کره جنوبی به دلیل این موارد فاش شده در اعتظارات مردمی قرار گرفت و با فشار مردم رئیس جمهور جدیدی جایگزین رئیس جمهور خاطی شد. او درباره این موضوع اظهار داشته:

من از هیچکسی، حتی از رئیس جمهور، برای کمک به شرکتی که در حال مدیریت آن هستم درخواست کمک نکردم.

او رای دادگاه را ناعادلانه خواند و گفته که با بزرگتر شدن سامسونگ، انتظارات مردم از این کمپانی بالا می‌رود. همانطور که اشاره شد، لی جائه یانگ به پرداخت رشوه ۳۸ میلیون دلاری به چهار موسسه که از رییس جمهور حمایت می‌کردند، محکوم شده است. از دیگر اتهامات می‌توان به درخواست برای صدور مجوز ادقام دو کمپانی ۸ میلیارد دلاری و زیر مجموعه سامسونگ اشاره کرد. دادگاه رای نهایی و پایانی خود را در تاریخ ۲۵ آگوست صادر خواهد کرد.

نظر شما در مورد این حکم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...