حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توشیبا (Toshiba) SSD های جدید و مقرون بصرفه TR200 را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، مطالب ترنجی

به تازگی شرکت توشیبا (Toshiba) SSD درایور های مبتنی بر رابط SATA جدید خود را در مدل TR200 معرفی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

سری جدید  SSD درایوهای شرکت توشیبا از تراشه TLC برخوردار هستند. این اس اس دی ها در مدل TR200 شرکت توشیبا با تراشه‌های BiCS3 3D NAND با ۶۴ لایه ساخته شده توسط شرکت توشیبا همراه هستند که در دیگر درایوهای SSD تولید شده مانند OCZ نیز بکار رفته است. برای SSD های TR200 که از تکنولوژی ۳D NAND Flash برخوردارند، TLC یک انتخاب صحیح برای این مدل است تا بصورت انبود در بازار عرضه شود. زیرا با توجه به کمبود موجودی حافظه ‌های NAND برای عرضه SSD های ارزان قیمتی مانند TR200 استفاده تراشه های TLC انتخابی صحیح است.

درایوهای TR200 مبتنی بر رابط SATA برای انتقال داده هستند که انتخاب این رابط برای این دسته از SSD ‌های مقرون بصرفه از توشیبا انتخابی صحیح است؛ اگر سری TR200 مقرون بصرفه نامیده شده است به دلیل برخورداری از تراشه‎های رده TLC و طراحی مبتنی بر DRAM-less است، که سبب کاهش قیمت نهایی این محصول خواهد بود؛ این اس‌اس‌دی ها در حافظه‌های ۲۴۰-۹۶۰ گیگابایت عرضه خواهند شد. دیگر مشخصات فنی از این سری SSD درایوهای توشیبا سری TR200 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

 

قیمت SSD های سری TR200 شرکت توشیبا هنوز هنوز مشخص نشده است، ولی طبق مدل TR150 از سه سال گارانتی و همان مقدار توانایی در میزان نوشتار متوالی را خواهد داشت. می‌توان گفت مشخصات سری TR200 با مدل TR150 تقریبا برابر است اما در بخش نوشتن تصادفی ۴KB مدل TR200 بصورت قابل توجهی بسیار بهبود یافته‌تر است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist