حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدید از الجی وی ۳۰ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که می‌دانید الجی می‌خواهد تا از گوشی جدید خود با اسم V30 در ۳۰ آگوست رونمایی کند. به طور طبیعی قبل از انتشار اخبار رسمی و رونمایی رسمی از هر تلفن‌همراهی شایعاتی قبل از عرضه این تلفن‌ها به بیرون می‌آیند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی طرح جدیدی از این تلفن همراه به بیرون آمده است که نشان دهنده شباهت زیاد این گوشی با سری G یعنی LG G6 است.به سادگی و با یک نگاه می‌توان فهمید که این گوشی شباهت زیادی به الجی جی ۶ دارد. از صفحه نمایش ۱۸:۹ تا حاشیه کم چپ راست صفحه نمایش و وجود حاشیه در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش. البته نکته ناراحت کننده این طراح ، نبود صفحه نمایش دوم است. ظاهرا الجی می‌خواهد تا سنت سری V را بشکند و این گوشی را با صفحه نمایش ۱۸:۹ اما بدون صفحه نمایش دوم وارد بازار کند.

ظاهرا الجی از زبان طراحی الجی جی ۶ می‌خواهد مدت زمان زیادی استفاده کند و شاهد این طراحی بر روی گوشی‌های این شرکت باشیم. اگرچه حرف‌هایی درمورد طراحی الجی وی ۳۰ وجود دارد و گفته می‌شود که قرار است با طراحی دیگر وارد بازار شود.اما تا به اینجای کار تمامی طرح‌ها نشان از شباهت زیاد این گوشی با الجی جی ۶ دارند.

آپدیت:

به تازگی تصویر جدیدی دوباره توسط همین افشا کننده منتشر شده است که نمایی سه بعدی از الجی وی ۳۰ به ما می‌دهد. همچنین تایید شده است که دریچه دیافراگم دوربین این گوشی ۱٫۶ است.

نظر شما درمورد این طراحی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bboy

دوربین سلفی هم نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji