حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ احتمالی عرضه LG V30 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | IFA، اسمارت‌فون، ال‌جی، شایعات

درحالی که ال‌جی برروی پرچمدار خود کار می‌کند، منابعی تاریخ عرضه V30 را منتشر کرده‌اند. درادامه با ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود که گوشی مقاوم ال‌جی تا یک ماه بعد عرضه شود و این شرکت کره‌ای، تاریخی را برای عرضه این گوشی به صورت رسمی اعلام نکرده‌است. گزارش جدیدی اظهار داشته که این گوشی از تاریخ ۲۸ سپتامبر یا ۶ مهر به بازار فرستاده می‌شود. این تاریخ از سند داخلی شرکت که به صورت آنلاین منتشر شده‌بود، مشخص شده.

به نظر می‌رسد که LG V30 در نمایشگاه IFA 2017 و در برلین معرفی خواهدشد و در این تاریخ رسما این گوشی پرچمدار عرضه می‌شود؛ به هرحال این زمانی نخواهدبود که این گل سرسبد به فروش می‌رسد. به طور معمول یک گوشی چندین هفته پس از معرفی به فروش می‌رسد. برخی گزارش‌ها گفته‌اند که V30 در خانه خود یعنی کره جنوبی از تاریخ ۱۵ سپتامبر یا ۲۴ شهریور در ویترین مغازه‌ها جای می‌گیرد. دیگر طرفداران و کسانی که قصد خرید این پرچمدار را دارند باید کمی بیش‌تر صبر کنند تا که گوشی را در دست بگیرند. همچنین طبق دیگر گزارشات ال‌جی قصد دارد از تاریخ ۱۷ سپتامبر یا ۲۶ شهریور در ایالات متحده به پیش‌فروش بگذارد.

هیچکدام از این گزارشات به طور رسمی از طرف ال‌جی تایید نشده‌اند و نمی‌شود خیلی این قبیل شایعات را جدی گرفت ولی مطمئنیم که این گوشی در ماه آینده معرفی می‌شود.

نظر شما در مورد LG V30 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...