حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۸ اکتیو منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات، کانسپت

ظاهرا این مدت باید هر چند وقت یکبار شاهد وجود تصاویر و ویدیو‌هایی در باره فاش شدن طراحی گلکسی اس ۸ اکتیو باشیم.  در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دیروز تصویری شفاف از گلکسی اس ۸ اکتیو را به شما نشان دادیم. اما مشکلی که در آن تصویر وجود داشت این بود که این تلفن همراه تنها از زاویه جلو و سمت راست قابل دیدن بود و ما جزئیات دقیقی درباره پشت دستگاه نداشتیم. اما در تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده ، شاهد وجود تصویری از پنل پشتی این دستگاه نیز هستیم.

طبق شایعات ، قسمت پشتی این دستگاه قرار است تا از پلی‌کربنات ساخته شود.

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات کلی این دستگاه بیاندازیم بهتر است تا اول نگاهی به جزئیاتی که این گوشی را از نسخه معمولی خود سرتر می‌کند داشته باشیم.

 

این گوشی دارای گواهینامه STD-810G به همراه IP68 است که یکی از این موارد این گوشی را از نسخه معمولی آن سر تر می‌سازد و آن STD-810G است که باعث می‌شود تا این گوشی در برابر عواملی مانند شوک آسیبی نبیند.

از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به افزایش ۱۰۰۰میلی آمپر ساعتی باتری در این نسخه اشاره کرد که می‌تواند تضمین کننده استفاده یک روزه شما باشد.

مشخصات دیگری که از این دستگاه منتشر شده به این صورت می‌باشد که این دستگاه قرار است تا با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴گیگابایت رم وارد بازار شود. وظیفه پردازش‌های این دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ می‌باشد. همچنین این دستگاه از صفحه نمایش ۵٫۸اینچی با رزولیشن ۱۴۴۰×۲۹۶۰ برای به تصویر کشیدن محتویات شما استفاده می‌کند.

همچنین سامسونگ قرار است تا این گوشی را با دستیار اختصاصی خود وارد بازار کند. از دیگر موارد نگفته شده می‌توان به سیستم عامل این گوشی اشاره کرد که اندروید ۷٫۰ است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji