حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در صدد فعال کردن سرویس پرداخت خود بر روی گوشی‌های هوشمند سایر شرکت‌ها است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

به طور معمول خدمات پرداخت دیجیتال شرکت‌ها به دستگاه‌های بومی خود محدود می‌شود. از جمله کمپانی‌های اپل و سامسونگ که بخش وسیعی از این سرویس را در اختیار دارند با انحصاری نگه داشتن سرویس پرداخت خود، می‌توانند بخش وسیعی از کاربران را به سمت گوشی‌های هوشمندشان جذب کنند. حال به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ می‌خواهد این رویه را تغییر داده و سرویس پرداخت خود را برای گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها نیز فعال کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
در حال حاضر سرویس پرداخت موبایل سامسونگ، تنها بر روی گوشی‌های پرچمدار و بالا‌رده این شرکت و همچنین ساعت هوشمند Gear 3 در برخی بازار های خاص در دسترس است. بر اساس گزارشات جدید، سامسونگ گفتگوهایی داخلی جهت گسترش سیستم پرداخت خود به گوشی‌های غیر سامسونگ برگزار کرده است.

سرویس پرداخت سامسونگ می‌تواند به سرعت رواج یابد، چرا که این سرویس از هردو روش NFC و MST (انتقال امن مغناطیسی) پشتیبانی می‌کند.
از آنجایی که MST کار یک کارت بانکی معمولی را ایفا می‌کند، در صورت پشتیبانی نکردن گوشی هوشمند شما از آن نیاز به یک کارت بانکی برای استفاده از این سرویس پرداخت خواهید داشت. MST در دستگاه‌هایی مانند گلکسی S8 با یک تراشه کوچک در پنل پشتی دستگاه نصب شده و شما را از حمل کارت بانکی بی نیاز می‌کند.
گزارش‌های امروز حاکی از آن است که سامسونگ این تراشه را با گوشی‌های غیر سامسونگ ادغام کند تا کاربران دیگر دستگاه‌ها نیز بتوانند تجربه کامل استفاده از این سرویس را بدست آورند. همچنین احتمال عرضه تراشه MST به صورت لوازم جانبی برای دیگر گوشی‌ها نیز امکان‌پذیر خواهد بود.
به نظر شما سامسونگ با این کار می‌تواند سرویس پرداخت خود را گسترش داده و از سیستم پرداخت اپل پیشی بگیرد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا