حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

اخیرا شایعاتی در مورد عرضه گوشی جدیدی از سمت سامسونگ در رسانه‌ها پخش شده است و حتی در برخی از مواقع تصاویر این گوشی نیز و حتی ویدیو آن به بیرون آمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید

ظاهرا تصاویر تازه‌ای از این گوشی به بیرون آمده است که نشان دهنده مشخصات آن نیز است.

در این تصاویر همچنین به مقایسه این گوشی با مدل معمولی خود یعنی گلکسی اس ۸ نیز اشاره شده است و تفاوت‌های این دو گوشی را نشان می‌دهد. از این موضوعات که بگذریم می‌توانیم نگاهی به مشخصات کلی این دستگاه داشته باشیم. این دستگاه از ۴گیگابایت رم در کنار ۶۴گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که شما می‌توانید با استفاده از درگاه حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر به آن فضا بدهید. همچنین دوربین بکار رفته در این دستگاه دقیقا همان دوربین بکار رفته در گلکسی اس ۸ است و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که دریچه دیافراگم ۱٫۷دارد. پردازنده استفاده شده در این دستگاه آخرین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ است. همچنین صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش ۵٫۸اینچی سوپر امولد با رزولیشن  ۲۹۶۰×۱۴۴۰ است. وظیفه محافظ از این صفحه نمایش به عهده گوریلا گلس ۵ می‌باشد.

اگر به تصویر بالا توجه داشته باشید متوجه تفاوت بزرگ این دو دستگاه می‌شوید. بله ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت باتری بیشتر می‌تواند تضمین کننده یک روز استفاده کامل باشد. همچنین گواهینامه STD-810G نیز در کنار IP68 یکی از تفاوت‌های دیگر است که در نسل‌های قبلی این نوع سری نیز همچین تفاوتی را دیده بودیم. از ابعاد نیز می‌توانیم سریع بگذریم و بگوییم تنها تفاوت‌های جزئی مشاهده می‌شود.

اگر بخواهیم درمورد جنس بدنه دستگاه صحبت کنیم باید بگوییم که پشت دستگاه از جنس پلی‌کربنات می‌باشد که با استفاده از قاب دور فلزی قابلیت شارژ وایرلس را به این دستگاه آورده است. از دیگر مزیت بزرگ دستگاه می‌توان دوباره به گواهینامه STD-810G اشاره کرد که تضمین کننده تحمل بالای این گوشی در برابر شک و موارد دیگر است.

تفاوت زیادی در وزن این دستگاه در مقایسه با نسخه معمولی آن مشاهده نخواهید کرد و اگر بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم باید بگوییم تنها یک تفاوت ۵۰گرمی این دستگاه را از نظر وزنی با نسخه معمولی خود متفاوت می‌کند. همچنین ضخامت این دستگاه به ۹٫۹ میلی متر رسیده است.

نظر شما درمورد این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji