حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از تصاویر منتشر شده جدید از زنفون ۴ پرو نشان دهنده زوم دو برابر برای دوربین و اندروید ۷٫۱٫۱ است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، ایسوس، شایعات

ظاهرا ایسوس مشکلی با عرضه سری جدید زنفون خود به بازار دارد. در آخرین گزارشاتی که ما از این گوشی‌ها شنیدیم این بود که ایسوس قصد دارد تا آنها را در ماه آگوست رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه این گوشی‌ها تا به الان منتشر نشده است. اما بنا به تصاویر جدیدی که از سایت سایت DDay.it منتشر شده است نشان دهنده برخی از ویژگی‌های زنفون پرو ۴ است. همانطور که می‌دانید ایسوس مشغول مانور دادن در بخش دوربین این سری از تلفن‌های همراه خود است. اولین ویژگی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که ظاهرا ایسوس می‌خواهد تا این گوشی را در بخش دوربین مجهز به زوم ۲ برابر کند. با اینکار شما می‌توانید تصاویر بهتری از سوژه‌های مورد نظر خود بگیرید.

 

همچنین این سایت مشخصات دیگری از زنفون ۴ پرو نیز منتشر کرده است که نشان دهنده این است که ایسوس می‌خواهد این گوشی را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۶گیگابایت رم و ۶۴گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار کند. نکته قابل توجه این است که تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان دهنده استفاده این دستگاه از اندروید ۷٫۱٫۱است.

همچنین خبر‌ی دیگر نیز منتشر شده است که تایید می‌کند که صفحه رسمی ایسوس در تایوان درحال برگذاری یک مسابقه برای سخنگوی خط سری جدید زنفون است و گفته است که این شخص تا ۱آگوست معرفی خواهد شد. ما تصور می‌کنیم که رونمایی از این تلفن‌های همراه بعد از مشخص شدن این فرد در مدت زمان کوتاهی اعلام خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji