حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس‌بوک در حال کار بر روی یک بلندگو هوشمند با نمایشگر ۱۵ اینچی لمسی است

پس از آن که شرکت‌های بزرگی نظیر آمازون، گوگل، مایکروسافت و اپل، هر یک بلندگو هوشمند خود را به همراه دستیار شخصیشان به بازار عرضه کردند، به نظر می‌رسد در این بین کمپانی فیس‌بوک خود را از غافله عقب دیده است چرا که این غول شبکه‌های اجتماعی ظاهرا در صدد معرفی بلندگو هوشمند خود در سال ۲۰۱۸ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال به نظر می‌رسد بلندگوی هوشمند فیس‌بوک برخلاف Google Home و یا HomePod به نمایشگری ۱۵ اینچی لمسی مجهز شود. به نظر می‌رسد این محصول دقیقا مشابه آمازون Echo که چند ماه پیش توسط شرکت آمازون معرفی شد، باشد.
این گزارش ادامه می‌دهد که شرکت Pegatron یکی از تولید کنندگان این محصول خواهد بود. در حال حاضر این دستگاه در مرحله آزمایشی بوده و از آن به صورت محدود در کشور چین تولید می‌شود. ما مطمئن نیستیم که این دستگاه چگونه قصد دارد با بلندگو هوشمند دیگر کمپانی‌های بزرگ رقابت کند، به ویژه از آنجایی که دستیار شخصی فیس‌بوک دقیقا همانند دستیار شخصی اپل، گوگل و آمازون بوده و ویژگی جدیدی را ارائه نمی‌دهد.
البته ممکن است فیس‌بوک حقه‌ای در آستین داشته باشد چرا که سامسونگ ظاهرا برنامه خود برای عرضه بلندگو هوشمندش را لغو کرده است. حال باید منتظر ماند و دید فیس‌بوک چه ویژگی برای این دستگاه در نظر گرفته است.
به نظر شما بلندگو هوشمند فیس‌بوک با داشتن چه ویژگی می‌تواند خود را در میان رقبا متمایز کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا