حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لانچر وان‌پلاس بر روی پلی استور قرار گرفت

وان‌پلاس بعد از قرار دادن نرم‌افزار آب و هوای خود بر روی پلی استور، در سکوت یکی دیگر از برنامه‌هاش را برای دانلود در این فروشگاه مجازی موجود کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لانچر وان‌پلاس تنها برای دارندگان گوشی‌های هوشمند این شرکت قابل دسترسی است، پس اگر از دیگر برندها استفاده‌ می‌کنید قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

منتشر شدن از پلی استور برای این است که به توسعه دهنده‌ها اجازه داده شود  تا با استفاده از برزورسانی ویژگی‌های جدید اضافه، و یا بهبود بخشند و یا مشکلات گزارش شده را حل کنند.

برای کسانی که از این لانچر استفاده نکرده‌اند، لانچر وان‌پلاس از آیکون پک‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند که تنها با یک دکمه قابل تغییر هستند.. در کنار آیکون پک های پیش‌فرض مصرف کنندگان این لانچر می‌توانند صد ها مورد دیگر را از مارکت آن دانلود کنند.

این لانچر اجازه استفاده از حرکت‌های از پیش تعیین شده برای انجام کارهای زیادی مانند جست و جو و یا دسترسی سریع به اعلان‌ها.

لانچر وان‌پلاس امتیاز بالایی با۴٫۷ ستاره در پلی استور دارا است که به معنی است این کمپانی چینی کار خود را به خوبی انجام داده است. باعث تاسف است که این لانچر برای دیگر گوشی‌های هوشمند عرضه نمی‌شود.


نظر شما درباره لانچر وان‌پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید