حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی در حال سرمایه گذاری در تولید پنل‌های OLED برای بردن سفارشات IPhone است

زمان زیادی است که ال‌جی پنل‌های  IPhone را تامین می‌کند اما حالا که اپل به سوی پنل‌های OLED برایIPhone 8 می‌رود، ال‌جی نمی‌تواند درخواست اپل را تامین کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ تقریبا تنها کمپانی موجود در ساخت پنل‌های OLED اندازه متوسط با بیش از ۹۰ درصد تولیدات جهانی این محصول می‌باشد. کاملا واضح است که اپل باید منابع مورد نیاز خودرا از سامسونگ تامین کند اما ال‌جی می‌خواهد که اطمینان پیدا کند تا این سفارشات اپل دریافت کند. طبق گفته کمپانی ال‌جی، این  شرکت ۱٫۷۵ میلیارد دلار برای افزایش تولیدات پنل OLED سرمایه گذاری می‌کند. تجهیزات به روز شده‌ توسط این سرمایه گذاری سال آینده قابل استفاده خواهند بود.

حال ال‌جی گفته است که بیش از نیمی از بوجه خود را بر روی ساختن کارخانه ساخت پنل‌های OLED با اندازه متوسط و کوچک خرج می‌کند. این سرمایه گذاری حدود ۷ میلیارد دلار است.

این سرمایه گذاری‌ها در کارخانجات سرمایه مشترک ال‌جی  در گوانژو انجام می‌شوند. چین اولین کشوری است که ال‌جی خارج از کره‌جنوبی در آن پنلOLED تولید می‌کند.

افزایش نرخ تولیدات به ال‌جی کمک می‌کند که پنل‌های خود را به مشتریان در حالی که می‌تواند تعداد مورد نیاز آنان را تامین کند بفروش رساند. اگرچه سامسونگ در گوشه‌ایی نمی‌نشیند و  از دست رفتن برتری خود را تماشا نمی‌کند. بر اساس گزارش‌های اخیر سامسونگ نیز سرمایه گذاری‌های عظیمی می‌کند تا اطمینان یابد که تاج و تخت خود  در این بازار را حفظ کند.

نظر خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید