حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy J7 NXT را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ

ظاهرا سامسونگ می‌خواهد امسال را با گوشی‌های جدید و با کیفیت خود از همه سال‌های قبل بهتر تمام کند. از شایعات وجود صفحه نمایش زیبا برای گلکسی نوت۸ تا تلفن‌های همراه جدیدی که به اسم OWY. ظاهرا سامسونگ دوباره نیز تلفن‌همراه جدیدی را در سکوت کامل خبری رونمایی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ از تلفن‌همراه جدیدی رونمایی کرد. این تلفن همراه که با اسم Galaxy J7 Nxt معرفی شده است از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۶گیگاهرتز در کنار ۲گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶گیگابایتی است که با استفاده از مموری کارت می‌توانید تا ۲۵۶گیگابایت دیگر نیز به گوشی خود حافظه اضافه کنید . همچنین صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۵اینچی با رزولیشن HD است.

اگر به بخش دوربین نگاهی داشته باشیم این تلفن همراه از دوربین ۱۳مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربینی ۵مگاپیکسلی برای دوربین جلوی خود استفاده می‌کند. ابعاد این تلفن همراه ” ۱۵۲٫۴×۷۸٫۶ × ۷٫۶MM ” می‌باشد که وزنی معادل ۱۷۰گرم را برای این گوشی آورده است. همچنین باتری این گوشی یک باتری ۳۰۰۰میلی آمپر ساعتی است. در آخر باید اشاره کنیم که این گوشی با اندروید ۷٫۰ به بازار خواهد آمد اما فعلا تنها در هند عرضه شده است.

هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات کلی این دستگاه درمورد پردازنده آن مشخص نشده است

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji