حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان رونمایی گلگسی نوت۸ تایید شد

شایعاتی درباره رونمایی سامسونگ از نوت۸ در مراسمی اختصاصی در شهر نیویورک چند روز بود که بین خبر‌ها می‌پیچید. حال سامسونگ به صورت رسمی جزئیات زمان رونمایی از گلگسی نوت۸ را تایید کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ به صورت رسمی دعوت نامه‌ای برای حضور خود در مراسمی در نیویورک ارسال کرده است ، محلی که ممکن است این کمپانی از پرچمدار جدید سری نوت یعنی نوت۸ رونمایی کند. سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است که این گوشی در ۲۳آگوست قرار است معرفی شود.

در تصویر دعوت‌نامه‌ای که توسط سامسونگ فرستاده شده است شاهد وجود همان صفحه نمایش بزرگ گلگسی اس۸ هستیم اما نشانه‌هایی از وجود لبه‌های خمیده در این تصویر وجود ندارد.

علاوه بر اینکه سامسونگ به صورت رسمی این دعوت‌نامه را فرستاده است اما شایعاتی درمورد وجود حاشیه زیاد در بخش بالایی صفحه نمایش گلگسی نوت۸ وجود دارد.

ما خیلی خوشحالیم که مشکلات نوت۷ باعث هیچ گونه نگرانی در سامسونگ نشده است و این شرکت با قدرت می‌خواهد تا از سری جدید نوت خود رونمایی کند. همچنین به نظر می‌رسد تا کاربران گلگسی نوت۵ بعد از دیدن عملکرد و زیبایی گلگسی اس۸  ، بعد از رونمایی از نوت۸ به فکر عوض کردن تلفن همراه خود هستند.

شایعاتی درباره این موضوع وجود دارد که سامسونگ ممکن است این گوشی را با دو دوربین در پشت معرفی کند اما برخی از افراد می‌گویند که سامسونگ می‌خواهد تا اینکار را برای معرفی گلگسی اس۹ نگه دارد.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سلام خدمت مدیران سایت خواستم بگم روندی رو که در سایت پیش گرفتین رو خیلی دوس دارم و حس میکنم سایت داره مسیر خودشو پیدا میکنه فقط یه ایراد مونده اونم نقد و بررسی گجت ها هست که اونم اضافه بشه عالیه من از قدیمیهای ترنجی هستم و هرگز تنهاتون نمیذارم و ازتون حمایت میکنم . مرسی از اینکه هستین

عارف کمانی

سلام احمد جان امیدوارم حالتون خوب باشه
نقد و بررسی هم در پیش داریم و سورپرایزهای خیلی خوبی در نظر گرفتیم . ممنون از شما

ahmad

مرسی عارف جان مشتاقانه منتظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji