حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از گوشی پایین‌رده نوکیا منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

الان که در سال ۲۰۱۷ هستیم دیگر تلفن‌های همراه همگی باید از سخت افزار‌هایی بروز و پر قدرت استفاده کنند اما ظاهرا نوکیا می‌خواهد این موضوع را نادیده بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از حرف‌هایی که درمورد پرچمدار جدید نوکیا یعنی نوکیا۸ زده شد،حال نوبت به یکی از پایین رده‌های نوکیا رسیده است. نوکیا قرار است یک تلفن همراه جدید با نام نوکیا۲ را به زودی رونمایی کند. در حالی که ما در سال ۲۰۱۷ هستیم و باید شاهد وجود پردازنده‌های جدید و سخت افزار‌های قدرتمند بر روی انواع گوشی‌ها باشیم نوکیا دست به کار خطرناکی زده است و می‌خواهد تا از نوکیا۲ با پردازنده اسنپدراگون ۲۱۲ رونمایی کند. این پردازنده یکی از ضعیف ترین پردازنده‌های ساخته شده توسط کوالکام است که ظاهرا نوکیا قصد استفاده از آن را برای تلفن جدید خود دارد.

در این باره تصاویری از این گوشی نیز منتشر شده است که نشان دهنده نبود دکمه فیزیکی را نشان می‌دهد.

همانطور که در تصویر می‌بینید این تلفن همراه از دکمه‌های ناوبری استفاده می‌کند و به احتمال زیاد فاقد سنسور اثر انگشت است زیرا ما این مورد را در مدل بالاتر یعنی نوکیا۳ ندیده‌ایم. صفحه نمایش این تلفن همراه دقیقا هم اندازه نوکیا۳ است. اما ظاهر کلی دستگاه با نوکیا ۳ فرق داشته و شاهد گرد بودن گوشه‌های صفحه هستیم. شخصی که این تصویر را از نوکیا۲ منتشر کرده است می‌گوید این گوشی شبیه به لومیا۶۲۰ در سال گذشته است.

این تمامی اطلاعاتی است که تا به الان در اختیار داریم و در صورت انتشار جزئیات بیشتر به شما اطلاع خواهیم داد

نظر شما درمورد این کار نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji