حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدیدی از گلگسی نوت۸ نشان از وجود حاشیه زیاد در بالای نمایشگر آن است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات، کانسپت

اگر اخبار‌ها سایت را دنبال کرده باشید حتما طرح‌های مفهومی گلگسی نوت۸ را دیده‌اید. چند روز پیش تصاویری از طرح مفهومی گلگسی نوت۸  را به شما نشان دادیم. حال به نظر می‌رسد طرح مفهومی دیگری به این لیست اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت قاب سازی نیکلین(Nillkin) طرحی مفهومی درباره گلگسی نوت۸ منتشر کرده است که اگر به آن نگاهی داشته باشید متوجه وجود حاشیه زیاد نسبت به گلگسی اس۸ در قسمت بالای نمایشگر می‌شوید.

اگر به تصویر دقت داشته باشید شاهد وجود حاشیه زیاد در قسمت بالای نمایشگر این گوشی می‌شوید. اگر نگاهی به گلگسی اس۸ داشته باشیم می‌توان گفت که اگر این شرکت بخواهد گوشی با صفحه نمایش همانند گلگسی اس۸ عرضه کند باید  تمام حاشیه‌هارا از بین ببرد. البته توجه داشته باشید این تنها یک قاب است و نمی‌توان به صورت کامل تایید کرد که این همان گلگسی نوت۸ است.

خب ، آیا این قاب ساز مشهور اشتباه کرده است؟ یا ممکن است شاهد وجود ویژگی جدیدی در گلگسی نوت۸ باشیم؟ سنسور عنبیه چشم گلگسی اس۸ در حاشیه کم صفحه نمایش جایگذاری شده است و نمی‌توان این را دلیلی محکم برای وجود همچین حاشیه دانست. همچنین شایعات چیزی درباره وجود ویژگی و قابلیت جدیدی در قسمت بالایی صفحه نمایش این گوشی نگفته‌اند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا این همام گلگسی نوت۸ است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji