حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت وان پلاس۵ و گوگل پیکسل

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، تماشا کنید، گوگل، وان‌پلاس

شرکت گوگل سال پیش از سری جدید گوشی‌های خود به اسم پیکسل رونمایی کرد. گوشی‌هایی که از بهترین پشتیبانی و اندروید خام بهره می‌برند. امسال نیز شرکت وان پلاس با گوشی شگفت انگیر خود توانست جزو یکی از سریع ترین گوشی‌های اندرویدی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این قسمت از تماشا کنید برای شما ویدیو‌ای از مقایسه سرعت وان پلاس۵ و نسخه آپدیت شده به اندروید۸ گوگل پیکسل را آماده کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید اندروید۸ قرار است یکی از بهترین اندروید‌های ارائه شده تا به حال باشد و ویژگی‌های زیادی قرار است به آن اضافه شود. این ویدیو را از دست ندهید

[aparat id=”CKjp3″]

گوگل پیکسل با اختلاف‌های خیلی کم و برخی اوقات زیاد توانست پا به پای وان پلاس در این تست مقام دوم را کسب کند. در قسمت مرورگری وب نیز هر دو گوشی اختلافات خیلی کم داشتند که می‌‌توان گفت هر دو گوشی یکسان بودند.

در بخش مدیریت اما وان پلاس توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد. البته این را توجه داشته باشید که گوگل پیکسل از نسخه‌ی بتای اندروید۸ استفاده کرده است و ممکن است تا انتشار کامل اندروید۸به صورت رسمی ، مشکل مدیریت رم نیز در گوگل پیکسل به کلی رفع شود.

اما نکته قابل توجه در این تست سرعت بوت شدن بسیار سریع گوگل پیکسل بود که امیدواریم بعد از انتشار اندروید۸ برای تمامی گوشی‌ها شاهد بالا آمدن سریع همه گوشی‌های مجهز به اندروید ۸ باشیم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji