حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس کروم بوک Flip C213 را برای محیط آموزشی معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، تبلت، لپ‌تاپ

شرکت ایسوس امروز کروم بوک Flip C213 را برای محیط‌های آموزشی با طراحی ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی و ۱۲ ساعت عمر باتری معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کروم بوک جدید ایسوس از طراحی مدولار بهره می‌برد که می‌توانید به صورت لپ‌تاپ و تبلت از آن استفاده نمایید و با استفاده از استانداردهای نظامی ساخته شده است که آزمون‌های دوام دقیقی بر روی انجام شده تا اطمینان حاصل شود که در محیط آموزشی به راحتی می‌تواند مقاومت کند مانند انداختن لپ تاپ از فاصله ۱.۲ متری و ۴۰ هزار بار باز و بسته کردن در لپ تاپ. C213 هم مانند دیگر کروم بوک‌ها دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های ابری برای کسب و کار و آموزش مانند G Suite ،Google Classroom و Google Cloud Platform است.

صفحه کلید استفاده شده ضد ضربه است و فاصله کلیدها با سطح ۲ میلی متر بوده تا احساس بهتر و دقت بیشتری در تایپ کردن داشته باشید همچنین صفحه کلید تا ۶۶ سی سی از مایعات مقاوم است. C213 از صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی لمسی بهره می‌برد و دارای نور بالایی می‌باشد. دو نسخه از این کروم بوک در دسترس است، یکی از انها دارای پوشش Corning Gorilla Glass که لایه مقاوم در برابر خط و خش بوده و با قلم و فناوری Wacom EMR برای نقاشی و طراحی است و نسخه دوم دارای پوشش ضد اقتاب است تا صفحه نمایش در مقابل نور آفتاب به راحتی دیده شود و در محیط باز کاربرد دارد.

C213 دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین HD برای تماس تصویری در جلو است و باتری ۴۶ وات در ساعتی درون آن قرار گرفته که برای ۱۲ ساعت استفاده مستمر پاسخگو است. سیستم عامل کروم امنیت این دستگاه را فراهم میکند و به صورت خودکار آنتی ویروس را اپدیت می‌کند تا کاربران از بد افزارها دور باشند همچنین کاربران از طریق فروشگاه Google Play می‌توانند نرم افزارهای اندروید و G-Suite را استفاده کنند. در ادامه لیست مشخصات کروم بوک جدید ایسوس را برای شما اماده کرده‌ایم.

Processor: Intel® Apollo Lake® Dual-Core N335 x 20.9 mm

Operating system: Chrome OS

Display: ۱۱٫۶-inch Full HD with wide-view technology

Memory And storage: ۴GB RAM / 32GB eMMC 5.1

Wireless: ۸۰۲٫۱۱ac 2×2 Wi-Fi Bluetooth® ۴٫۰

Connectivity: ۲x USB 3.1Type-C / 2x USB 3.1, Type-A / Micro SD card reader / 3.5mm audio jack

Battry: ۴۶Wh lithium-polymer

Camera: HD front camera + 5MP rear camera

Dimensions: with Wacom EMR stylus support: 307 x 199 x 20.65 mm / with anti-glare display: 307 x 199 x 20.9 mm

Weight: 1.2kg

ایسوس کروم بوک Flip C213 بزودی با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد کرد و نسخه شیشه ای با قلم در ماه سپتامبر با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

نظر شما درمورد استفاده از کروم بوک در محیط آموزشی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور