حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو پرو۷ در ۲۶ جولای رونمایی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

ظاهرا امسال تمامی شرکت‌ها قصد دارند تا کاربران خود را در هر زمینه‌ای شگفت زده کنند. از گلگسی اس۸ و الجی جی۶ و اچ تی سی یو۱۱ و حالا میزو پرو۷ . در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که میدانید میزو پرو۷ قرار است با صفحه نمایشی دوم آن هم نه در قسمت بالای نمایشگر همانند سری وی الجی ، بلکه صفحه نمایش دوم این گوشی در قسمت پشت این گوشی قرار دارد که به نظر می‌رسد برای گرفتن عکس‌های سلفی  شفاف با استفاده از دوربین اصلی این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. محل دقیق این صفحه نمایش در قسمت چپ زیر دوربین اصلی گوشی که از ویژگی دوربین دوتایی استفاده می‌کند قرار دارد. همچنین این صفحه نمایش به صورت تمام رنگی است.

حال اکانتی رسمی از طرف شرکت میزو در توییتی اعلام کرده است که این تلفن همراه ممکن است در ۲۶جولای(۴مرداد ماه) معرفی شود.

همچنین قرار است این گوشی با پردازنده هیلو X30 وارد بازار شود که از نظر بهینه بودن حدود ۳۵درصد بهتر از هیلوX20 است. همچنین این پردازنده از چیپ گرافیکی ۷XTP-MT4 برای پردازش‌های گرافیکی خود استفاده می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از این است که این گوشی ممکن است با قیمت ۴۸۰دلاری وارد بازار شود. البته نسخه دیگری از این تلفن همراه با اسم میزو پرو۷ پلاس نیز وجود دارد که با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ قرار است وارد بازار شود و قیمت این نسخه نیز ۵۵۵دلار است.

نظر شما درمورد این تلفن‌های همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji