حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی سامسونگ از اولین صفحه نمایش LED برای سینما

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ هر ساله قصد دارد تا حوزه خود را در زمینه فناوری‌ها از قبل بیشتر کند و وارد حوزه بیشتری در این زمینه بشود. از این رو این شرکت اولین صفحه نمایش LED را مخصوص سینما را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر اگر شما برای تماشای فیلم به سینما بروید متوجه خواهید بود که امروزه فیلم‌هارا از طریق پروژکتور بر روی پرده سینما نشان می‌دهند. اگر چه این کار از کیفیت خوبی برخوردار است اما هیچ‌گاه به کیفیت عالی دست نخواهد یافت. به هر حال در آینده نه چندان دور ما می‌توانیم  در سینما به تماشای فیلم با کیفیت همانند کیفیت تلوزیون خانه خود برسیم.

این آینده به لطف سامسونگ به شدت نزدیک به ما شده است و سامسونگ از اولین صفحه نمایش LED مخصوص سینما رونمایی کرده است. به لطف این کار سامسونگ دیگر می‌توانیم فیلم‌هایی با کیفیت را در سینما مشاهده کنیم.

این صفحه نمایش از ابعادی ۳۴فیتی برخوردار است که رزولیشنی ۴K را با ویژگی HDR ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش مخصوص سینما ساخته شده است.

حال به لطف این کار سامسونگ ، سینماهای جهان برنامه ریزی برای ارتقای سطح کیفیت فیلم‌های ارائه شده توسط خود را با استفاده از صفحه نمایش سامسونگ دارند.

نظر شما چیست؟  آیا این صفحه نمایش به ایران نیز می‌آیند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji