حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از پنل جلویی گلکسی نوت۸ (Galaxy Note 8) فاش شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

درحالی که ما منتظر هستیم تا سامسونگ از گلکسی نوت۸(Galaxy note 8) رونمایی کند (که  بر اساس برخی شایعات ممکن است در ۲۳ام آگوست رخ دهد)، موارد بیشتری درمورد این گوشی هوشمند در حال فاش شدن هستند. امروز سه تصویر از فبلت آینده سامسونگ بدست ما رسید، اگرچه تصاویر تنها مربوط به پنل جلوی دستگاه می‌باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حالی که حاشیه‌ها در هر سه رندر مشکی هستند، سه تم متفاوت نمایش داده شده است. بنابراین ممکن است این سه دستگاه رنگ‌های متفاوتی دارا باشند. اما، بنظر می‌رسد سامسونگ همانند گلکسی اس۸ و گلکسی اس۸+ قسمت جلوی دستگاه را صرف نظر از رنگ دستگاه به رنگ مشکی تولید نماید.

یک افشاگر چینی معروف ادعا میکند که این سه تصویر گلکسی نوت۸ را در تمام جلالش به تصویر می‌کشند، تا شما چیزی را که می‌خواهید بفهمید.

در مقایسه با گلکسی اس۸ (Galaxy S8)، انحنای صفحه کمتری مشخص است، در حالی که نمایشگر  این بار نیز Infinity نام خواهد گرفت. شایعه شده ک قطر صفحه نمایش گلکسی نوت۸ ۶٫۳ اینچ است که اندکی بزرگتر از نمایشگر گلکسی اس۸+ است.

گلکسی نوت۸ همانند اس۸+ در بعضی بازارها از اسنپدراگون ۸۳۵ و در برخی دیگر از اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده می‌کند. ۶ گیگابایت حافظه رم، در کنار دوربین اصلی دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و باتری به ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر را دارا است.

نظر شما در باره گلکسی نوت۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

شما چقدر مطمئن درباره ظرفیت باترى نوت٨ گفتید
یه لحظه فکر کردم دیشب معرفى شده????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید