حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرگ ویندوزفون فرا رسید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ٌٌWindowsPhone، اخبار، مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت با ارائه ویندوزفون روانی خاصی را به تمامی گوشی‌های ویندوزی خود آورده بود و تمامی کاربران از آن راضی بودند تا وقتی که ویندوز۱۰موبایل به بازار آمد. بیشتر گوشی‌های ویندوزی که از ویندوزفون استفاده می‌کردند قادر به دریافت ویندوز۱۰ به صورت رسمی نبودند. از طرفی دیگر این افراد نگران پشتیبانی مایکروسافت از این ویندوز بودند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خیلی از کاربران ویندوزی تا به الان نیز می‌دانستند که ویندوزفون دیگر تمام شده است و مرگ آن فرا رسیده است اما در صفحه پیشیبانی مایکروسافت هنوز خبری از این موضوع نبود تا دیروز!. مایکروسافت به صورت رسمی پشتیبانی خود را برای ویندوزفون به پایان رساند و گفت دیگر ویندوزفون هیچ پشتیبانی از سمت مایکروسافت دریافت نخواهد کرد. این خبر وحشتناکی برای کاربرانی است که هنوز از ویندوزفون استفاده می‌کنند و تلفن همراه آنها قادر به دریافت رسمی ویندوز۱۰موبایل نیست.

آخرین آپدیتی که برای ویندوزفون منتشر شده بود “Denim” نام داشت. تنها سیستم عامل موبایلی تحت پشتیبانی مایکروسافت نیز از امروز به بعد ویندوز۱۰ موبایل است.

مایکروسافت در صفحه رسمی پشتیبانی خود نیز اعلام کرده بود که در ۱۱ جولای سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از ویندوزفون به صورت رسمی پایان خواهد یافت.

طبق آخرین گزارشی که از سمت “AdDuplex” منتشر شده است نشان می‌دهد که تنها ۲۰٫۳ درصد کاربران موبایلی مایکروسافت از ویندوز۱۰موبایل استفاده کرده و ۷۳٫۹ درصد هنوز در حال استفاده از ویندوز۸٫۱هستند.همانطور که می‌بینید ۷۳درصد یک عدد خیلی بزرگی است. این به این معنی است که ۷۳درصد کاربران موبایلی مایکروسافت دیگر در محدوده پشتیبانی مایکروسافت نخواهند بود.

مایکروسافت هنوز آپدیت امنیتی برای این سیستم عامل منتشر نکرده است اما اگر تلفن همراه شما قادر به دریافت ویندوز۱۰موبایل به صورت رسمی است و  به دلایلی آن را آپدیت نکرده‌اید. پیشنهاد می‌کنم زود تر اینکار را انجام دهید.

نظر شما درمورد این سیاست مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji