حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا قیمت آیفون ۸ در حدود ۱۲۰۰ دلار خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

شاید با خواندن تیتر تعجب کرده باشید. ما هم تعجب کرده‌ایم و از تصمیم احتمالی اپل عصبانی شده‌ایم. فعلا خبر در خصوص یک شایعه است اما از قدیم گفته‌اند: تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! یک تحلیلگر معروف با نام جان گروبر حرف از قیمت بسیار زیاد آیفون ۸ کرده است. قیمتی در حدود ۱۲۰۰ دلار که با یک حساب سر انگشتی و احتساب کارمزد برادران عزیز دلال ، آیفون ۸ با قیمت ۵ میلیون تومان در ایران یافت خواهد شد! (در زمان پایداری نسبی قیمت‌ها)

هرچه بیشتر به جلو می‌رویم ، تصور خوب ما از آن آیفون رویایی ۲۰۱۷ که قرار بود دنیا را تکان دهد و در دهمین سالگرد معرفی آیفون همه را شگفت زده کند ، تبدیل به یک دستگاه معموملی ، گران و شاید قابل انتظار و نه چندان شگفت انگیز می‌شود. سال‌ها است که همین رویه را می‌بینیم و به شخصه هیچ‌وقت انتظار یک تلفن کاملا انقلابی را از هیچ شرکتی حداقل تا ۱۰ سال آینده ندارم.

مدل پایه آیفون ۷ قیمتی در حدود ۶۴۹ دلار دارد. قیمت آیفون ۷ پلاس مدل پایه ۳۲ گیگ هم ۱۰۰ دلار بیشتر از این قیمت است. پرش قیمت ۵۰۰ دلاری و رسیدن به قیمت ۱۲۰۰ دلار می‌تواند بسیاری از افراد را از خرید این دستگاه محروم کند.

در مقدمه خبر گفتیم که جان گروبر حدس زده است که قیمت نسخه پایه ۱۲۰۰ دلار باشد! و قیمت نسخه‌های با حافظه بیشتر به ۱۵۰۰ دلار برسد. با کمال سرافندگی باید خدمتان عرض کنیم که اکثر پیش‌بینی‌های این تحلیلگر درست از آب درآمده و قیمت نسخه ادیشن اپل واچ که ۹۹۹۹ دلار بود را بسیار دقیق حدس زده بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com