حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت Galaxy A5 2017 با Galaxy J5 Pro 2017

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید، سامسونگ

سری جی (J) و ای (A) سامسونگ به میان رده‌هایی با کیفیت معروف‌اند. شرکت سامسونگ هر سال سعی می‌کند تا نسخه جدیدی از این سری را وارد بازار کند تا بازار میان رده‌های این شرکت خالی نماند. به همین منظور سامسونگ از سری جدید J و A خود برای سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. برخی از افراد در پی خرید گوشی میان رده برای خود هستند و در سبد خرید خود بین خرید سری J و A نیاز به راهنمایی دارند. با ترنجی همراه باشید.

برخی از افراد در پی این سوال هستند که آیا با مقداری هزینه بیشتر میتوان یکی از بهترین گوشی از دو سری J یا A را خریداری کرد؟ در همین بین برخی از افراد هستند که در خرید J5 Pro 2017 و A5 2017 شک دارند. که آیا مقداری هزینه بیشتر می‌تواند منجرب به سرعتی دو برابر شود؟ اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید این ویدیو را از دست ندهید.

[aparat id=”vOjMr”]

همانظور که در ویدیو مشاهده کردید تفاوت چندان زیادی در باز کردن برنامه‌ها در هر دو گوشی مشاهده نشد اما در باز کردن بازی‌ها نسخه J به دلیل استفاده از آخرین رابط کاربری سامسونگ که گلگسی اس۸ نیز از آن بهره می‌برد سریع تر بود. در بخش مرورگری وب هر دو گوشی نسبتا  شبیه یه یک دیگر عمل کردند و تفاوت چندان زیادی نیز در این بخش مشاهده نشد اما در بخش مدیریت رم ، گلگسی جی۵ پرو با داشتن ۲گیگابایت رم در مقابل A5 شکست خورد و ای۵(A5) توانست در این مقایسه برنده شود.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در روز برنامه‌های زیادی را به صورت همزمان باز نکرده و از گوشی خود استفاده زیادی ندارید می‌توانید روی J5 Pro 2017 حساب باز کنید اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که نیاز به باز شدن برنامه‌های پس زمینه به سریع ترین شکل ممکن را دارید A5 2017 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نظر شما درمورد این دو تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji