حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اریک جوهانسونِ نابغه یا خلاق؟ شکستن مرزها، نتیجۀ استفاده همه‌جانبه از قوه تخیل

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | حتما بخوانید، گرافیک و طراحی

اریک کیست؟ او را می‌شناسید؟ تا به‌حال آثار او را دیده‌اید؟ با خواندن تیتر خبر وسوسه شدید تا نگاه کوچکی به خبر بیندازید؟ شک نکنید که یکی از بهترین مطالب زندگی‌تان را می‌خوانید چرا که اریک جوهانسون یک نابغه قرن ۲۱ است! هرچند نابغه بودن او ثابت نشده‌است ولی هر کسی که آثارش را دیده باشد، به این موضوع یقین پیدا می‌کند که خلاقیت بالای او دلیلی‌ست بر نابغه بودن او. با ترنجی و این مطلب استثنایی همراه باشید.

اول از همه اشاره کنیم که آقای اریک، یک گرافیست و طراح ماهر است که با برنامه فتوشاپ می‌تواند در مدت زمان کوتاهی سوسمار را به اژدها تبدیل کند. ولی طراح ما به‌جای سوسمار و اژدها، آثاری خلق کرده‌است که نگاه شما را در اولین فرصت فریب می‌دهد! فریب از چه نظر؟ هر کسی هم که باشید، حتی اگر بهترین طراح جهان، قطعاً به این موضوع که اریک یک انسان پر استعداد و خلاق است که آثارش مرزها را جابه‌جا می‌کند اعتراف می‌کنید. به بهترین آثار او اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت و کمی هم درباره اریک می‌گوییم.

آثار اریک جوهانسون

آثار اریک جوهانسون

اریک جوهانسون، جوان سوئدی

او می‌گوید علاقه‌اش در این زمینه وقتی شدّت گرفت که در سن ۱۵ سالگی، اولین دوربین عکاسی خود را در دست گرفت. اما هدف او از عکس و عکاسی، متفاوت با دیگران بود! عکس تنها شروع کار است، طرح، بخش اعظم آن را تشکیل داده است. او می‌گوید که لحظه‌ها را ثبت نمی‌کند! بلکه ایده‌ها را به تصویر می‌کشد. سرتان را درد نیاوریم. با ترنجی هستیم تا شاهکارهای این هنرمند را ببینیم.

تصاویر | جهت مشاهده تمامی عکس‌ها، بر روی هر عکس کلیک کنید.

نظر شما چیست؟ دیدن تصاویر لذت‌بخش است؟ حرف‌هایتان را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A100

عالیه

sharifix

خیلی قشنگ بود
قدرت تصور زیادی داره
اون دوتا عکس آخری رو خیلی وقت پیش دیده بودم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرداد چراغی
کدنویس وب، توسعه‌دهنده اندروید، سرپرست تیم The Future، سرپرست تیم Best Team، سرپرست تیم طنزنامه، نویسنده وب با 3 سال‌ونیم تجربه کار حرفه‌ای، عضویت در تیم‌های مختلف از سال 90، 3 سال‌ونیم کاربر ترنجی، 6 سال کاربر دنیای‌بازی، و از حامیان جناب علی‌اصغر هنرمند. بهترین سال‌های تجربه تکنولوژی، با وب‌سایت نارنجی. ایمیل: mehrchh@yahoo.com آی‌دی تلگرام: Professional_Writer