حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به احتمال زیاد اسمارت‌فون بعدی سری C سامسونگ دارای دوربین دوگانه خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

بحث دوربین دوگانه چند سالی است که اخبار زیادی را به خودش اختصاص داده است. همانطوری که شما در جریان هستید و در اسمارت‌فون‌های مختلف دیده‌اید، شرکت‌های مختلف سعی در پیاده سازی متفاوت این فناوری داشته‌اند. برای مثال الجی به خوبی توانسته است از این فناوری برای دوربین خود استفاده کند. در سوی دیگر هوآوی هم به سراغ کیفیت تصاویر رفته و اپل هم مفهوم جدیدی را پیاده کرده است. اما همه منتظر هستند تا سامسونگ دستگاهی با دوربین دوگانه رونمایی کند. در ادامه همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید بسیاری  از منابع گفته بودند که قرار است گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج به سراغ دوربین دوگانه برود و از این فناوری در آخرین پرچمدار سامسونگ استفاده شود اما بدین صورت نبود و شاهد این فناوری نبودیم. در ادامه سامسونگ به سراغ گلکسی نوت ۸ می‌رود. شاید این دستگاه قرار باشد فناوری دوربین دوگانه را به صورت کامل در خود داشته باشد اما برای این که سامسونگ در این فناوری به حد اعلایی برسد، سری C سامسونگ فرصت تجربه خوبی خواهد بود.

تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اس که نشان دهنده دستگاهی جدید در سری C سامسونگ است. همانطوری که شاهد هستید این تصویر بیشتر همانند یک طرح کشیده شده از روی دستگاه اصلی است تا صرفا ویژگی دو دوربین را نشان دهد. سامسونگ مسلما برای این دستگاه مراسم خاصی نخواهد داشت و به یک کنفرانس خبری بسنده می‌کند اما این که این دستگاه تازه نفس می‌تواند نقش بزری در فناوری آینده داشته باشد یا خیر معلوم نیست.

فراموش نکنید که IFA در شهریور ماه در راه است و بسیاری منتظر هستند تا اخباری جدی‌تر را از این سمت دنبال کنند. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

سری c اصن قابل توجیح نیست خریدش . قیمت تقریبا ی پرچمدارو داره . مشخصات و ظاهر میانرده. واقعا حدف از تولیدشو درک نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....