حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج آزمون عمر باتری سامسونگ گلکسی +S8 منتشر شد

تا به امروز مطمئناً میدانیم که گلکسی +S8 را باید یک محصول خارق‌العاده دانست؛ یک گوشی با طراحی کاملاً مدرن و آینده‌نگر، باتری و دوربین قدرتمند، در عین حال بسیاری منتظرند تا ببینند عملکرد باتری این هیولا چگونه است؛ اگر شما هم مایلید پاسخ این سؤال را بدانید در ادامه با ترنجی همراه باشید…

به هر ترتیب با در نظر گرفتن صفحه‌نمایش بسیار بزرگ ۶٫۲ اینچی با رزولوشن QHD این محصول و همچنین چیپست قدرتمند، طبیعتاً گلکسی +S8 کار بسیار دشواری در زمینه باتری پیش رو دارد زیرا هردوی این عوامل پتانسیل مصرف باتری فراوانی دارند.

برای ارزیابی عمر باتری گلکسی +S8 این دستگاه مانند دیگر گوشی‌های هوشمند تحت یک آزمون استاندارد قرار گرفته تا امکان مقایسه نتایج به‌دست‌آمده با این محصولات نیز فراهم باشد. پیش از انجام این آزمون نور صفحه‌نمایش بر روی ۲۰۰ نیت در محیط داخلی و رزولوشن نمایشگر گلکسی +S8 بر روی +FHD یا ۱۰۸۰*۲۲۲۰ که حالت پیش‌فرض دستگاه نیز می‌باشد، قرار گرفته و نهایتاً نتایج زیر برای عمر باتری این محصول به دست آمد. با توجه به این نتایج باید گفت که هرچند پرچم‌دار سامسونگ موفق به کسب جایگاه نسخت این فهرست نشده، اما در مقایسه با رقبای خود نتایج درخشانی را به ثبت رسانده است.

همان‌طور که می‌بینید گلکسی +S8 عمر باتری ۸ ساعت را در این آزمون کسب کرده و در مقایسه با ۷ ساعت ۱۸ دقیقه‌ای که گلکسی S7 Edge در آزمون مشابه به دست آورده بود، پیشرفت محسوسی به نظر می‌رسد و سامسونگ موفق شده باتری پرچم‌دار جدید خود را به‌خوبی ارتقاء دهد. عمر باتری این دستگاه همچنین از گوگل پیکسل XL و وان پلاس ۳T نیز بیشتر بوده و تنها کمی از آیفون ۷ پلاس کمتر است.

مخلص کلام اینکه با وجود نگرانی‌هایی که در مورد کافی بودن یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی +S8 وجود داشت اما نتایج آزمون این باتری نشان می‌دهد که سامسونگ موفق شده عملکرد بسیار خوبی را در بخش باتری این دستگاه ایجاد کند.

ضمناً فراموش نکنید که حتی پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز همچنان وارد قلمرو محصولات میان رده‌ای که عمر باتری حدود دو روز را به کاربران ارائه می‌کنند، نشده است؛ اما همان‌طور که اشاره کردیم با در نظر گرفتن مصرف باتری نمایشگر و پردازنده‌ی فوق‌العاده‌ی این محصول باید گفت که گلکسی +S8 را باید در میان برترین پرچم‌داران از لحاظ عمر باتری دسته‌بندی کرد و این دستگاه شما را در طول یک روز پرمشغله همراهی می‌کند و همچنان در پایان روز نیز کمی باتری باقی‌مانده خواهید داشت.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مشخص نکرده پردازندش چیه s835 یا ۸۸۹۵
رزولوشن هم روی متوسط هست fhd+ نه حداکثر Qhd+
یعنی کمتر از s7e
در کل باتری خوبی داره اگر نترکه
تغییر رزولوشن صفحه نمایش خیلی خوبه چون نیازی نیست برای SMS دادن از حداکثر استفاده کرد

mega08

کلا تو این تست همه ی گوشیا با رزولوشن ۱۰۸۰ آزمایش شدن

ramin123

این نتایج با پردازنده اگزینوس و روی fhd+ بوده،که از مدل اسنپ اس ۷ اج شارژ دهی بهتری داشته.در یکی از مقالات همین سایت که نسخه اگزینوس و اسنپ اس ۷ فلت رو از نظر شارژ دهی مقایسه کرده بود،مدل اگزینوس ۱۰:۴۰ دقیقه دوام آورده بود.باتری این سری خیلی عالی نمی تونه باشه و باید باتری با ظرفیت بالاتر استفاده می کرد تا نتایج حتی از مدل اگزینوس اس ۷ ها هم بهتر بشه حداقل ۳۵۰۰ برای مدل کوچکتر و ۴۱۰۰ برای مدل پلاس اما به دلیل حوادث مربوط به نوت ۷ ،سامسونگ ترجیح داد اصلا ریسک نکند.و گرنه باتری ۴۰۰۰ به بالا به راحتی در بدنه ی مدل پلاس جا میشه با اون ارتفاع و قطر.به نظر مثل اس۶ ها که طراحی تغییر کرد،اندازه ی صفحه ها در سری بعدی به خوبی تعیین شده بود.در نسل بعدی هم فک کنم صفحه رو قدری کوچکتر کنه چون صفحه ی پلاس زیادی بلنده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش