حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۷ نسخه اصلاح شده با چه قیمتی و در چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

گلکسی نوت ۷ نسخه اصلاح شده با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود؟ این یکی از سوالات مهمی است که بسیاری از دوست‌داران سری نوت از یکدیگر پرسیده‌اند. امروز اطلاعاتی منتشر شده است که می‌توان طبق آن به این سوال پاسخ داد. برای دانستن اطلاعات بیشتر ، بر روی عکس مطلب کلیک کنید.

هنوز هم طراحی زیبا و دوربین بسیار عالی گلکسی نوت ۷ را از یاد نبرده‌ایم. قلم آن بسیار شبیه یک خودکار بود (از نظر ارگونومی) و هرکسی را مجذوب خود می‌کرد. بسیاری از نکات مثبت این تلفن در زیر خاکستر ناشی از سوختنش دفن شده‌اند! ولی خب ما حافظه قوی داریم و هنوز این پرچمدار ناکام را از یاد نبرده‌ایم.

گلکسی نوت ۷ به خاطر اشتباهاتی در بخش ساخت و جاسازی باتری همانند یک بمب ساعتی عمل می‌کرد و سامسونگ تصمیم گرفت تمامی ۲ میلیون واحد تولید شده از این دستگاه را از سطح بازار جمع آوری کند. چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد برخلاف گفته‌های برخی از مسئولین سامسونگ ، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ بزودی راهی بازار خواهد شد.

گلکسی نوت ۷ در ماه ژوئن (از اواسط ماه خرداد تا اوایل تیر) در چند بازار محدود همانند هند، ویتنام، آفریقا و چند بازار دیگر (که امیدواریم خاورمیانه را نیز شامل شود) به بازار عرضه می‌شود. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه تنها ۳ تا ۵ درصد با نسخه اصلی تفاوت خواهد داشت (مرسی از دست و دل نوازی سامسونگ!) و این یعنی عملا شما باید به دنبال همان قیمت نجومی اولیه برای خرید باشید. منبع خبر معتقد است که سامسونگ می‌گوید: قیمت بر روی میزان خرید تاثیر خاصی نخواهد گذاشت!

اگر نگران امنیت این دستگاه سابقا قابل انفجار هستید باید به شما بگوییم که گلکسی نوت ۷ از نظر امنیت نسبت به قبل بهبودهای خوبی را تجربه کرده است. سامسونگ از نظر قانونی برای فروش این تلفن با مشکلاتی روبرو خواهد شد . ظاهرا برخی از مواد این تلفن باید بازیافت شود و برخی از مجوزها که رای به عدم فروش نوت ۷ در کشورهای مخصوصی صادر شده بود ، لغو شود. ممکن است کره‌ای‌ها از باتری کوچکتری در این تلفن استفاده کنند.

آیا شما حاضر هستید ریسک خرید نوت ۷ بازسازی شده را بپذیرید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خدا قوت دلاور خسته نباشی قهرمان ۳درصد؟شوخی میکنی؟واقعا که اگه ۳۰تا۴۰درصد زیر قیمت میداد ارزش خرید داشت الان نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com