حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از نمایشگر “Infinity Display” می‌گوید

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، نمایشگرهای دیجیتال

سامسونگ بالاخره در شب گذشته از هشتمین پرچمدار خود یعنی گلکسی اس‌ ۸ و اس‌ ۸ پلاس رونمایی کرد. برخلاف پرچمدار های قبلی گلکسی اس که عموما دارای حاشیه های نسبتا زیادی بودند، گلکسی اس‌۸ و اس‌+۸ دارای نمایشگر جدید Infinity Display هستند که در واقع نمایشگر‍‌هایی تقریبا بدون حاشیه هستند. با ترنجی همراه شوید.اول لازم به ذکر است که هردو گوشی ذکر شده دارای صفحه نمایشگری با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستند. این همان تکنولوژی‌ای است که LG در G6 استفاده کرده بود، ولی سامسونگ کمی پیشرفته تر از آن را ارائه داد. نمایشگر اس‌۸ بیشتر از ۸۰ درصد از صفحه‌ی جلوی آن را گرفته است، واین تقریبا ۱۸ درصد بزرگتر از نمایشگر پرچمدار قبلی سامسونگ، گلکسی اس‌۷، میباشد. سامسونگ در اس‌۸ طوری طراحی کرده است که دکمه ای روی صفحه‌ی جلو نباشد و تمامی دکمه ها به خود نمایشگر انتقال داده شده است. امضا همیشگی سامسونگ دکمه Home فیزیکی آن بود، اما این‌ بار سنت شکنی کرد و دکمه Home را با صفحه نمایشگرد ادقام کرد که این این دکمه حس یک دکمه واقعی را به کاربر میدهد.

از ویژگی های دیگر نمایشگر این گوشی این است که میتوان دکمه های Recent و Back را به رنگ های دلخواه تنظیم کرد. سامسونگ با وجود افزودن سنسور تشخیص عنبیه چشم به دوربین جلوی اس‌۸ بازم توانسته است حاشیه‌ی بالای گوشی را کم نگه دارد.

این صفحه نمایشگر معرکه به کاربران اجازه میدهد تا از دیدن عکس و فیلم لذت بیشتری ببرند. Infinity Display بهینه سازی شده است تا بتوان از قابلیت multi-window بهتر استفاده کرد، پس شما قادر هستید با این تلفن هوشمند یک پیغام را با کیبورد کامل گوشی تایپ کنید در حالی که دارید فیلمی را در YouTube تماشا میکنید. همچنین قابلیت Snap Window به شما اجازه میدهد تا محدوده خاصی از اپلیکیشن های قبلی را در بالای صفحه داشته باشید و به استفاده از فضای زیر آن بپردازید. یک قابلیت جذاب دیگر Gentle Notifications است که از نو‌رهای حاشیه های منحنی صفحه برای اعلانات استفاده میکند. و آخرین ویژگی این نمایشگر استفاده از گوریلا گلس ۵ برای محافظت بیشتر است.

نظر شما در مورد این نمایشگر چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

صفحه نمایشی که تو گوشی اس هشت به کار برده شده تحولی جدید در گوشیهای موبایل به وجود اورده،بهترین صفحه نمایش موبایل الان اس هشت هست که واقعا نا کهکشان برازنده اس هشت هست.

Sadegh462487

منتظر بررسی تخصصی سایت phonearena هستیم تا ببینیم واقعا در قسمت صفحه نمایش چکار کرده

mega08

فرق بین سامسونگ و اپل با بقیه برندها تو همینه
تمام سایتها چ خارجی چ ایرانی موقع معرفی محصولات این ۲ برند پر میشه تا هفته ها . این قدرت این کمپانی وبخش تبلیغاتشونو نشون میده. سونی و الجی محصولاتی معرفی کردن کلا ۳-۴روز وبسایتها خبر میذاشتن ازشون بینشون ی خبر از سامسونگ و اپل بود ولی تموم شد. نه چیزی اومد ن چیزی رفت .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی