حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ امروز از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟

اگر دوست دارید بدانید که کره‌ای‌ها امروز از چه محصولاتی احتمالا رونمایی خواهند کرد و چه چیزهایی را برای مراسم ۹ فروردین در نظر گرفته‌اند با ترنجی و ادامه مطلب همراه باشید…

سامسونگ گلکسی اس ۸

سامسونگ به طور حتم امروز از گلکسی اس ۸ پرده برخواهد داشت. این تلفن پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ به عنوان جانشین اصلی گلکسی اس ۷ وارد بازار خواهد شد. بنابر آخرین اطلاعات اس ۸ دارای نمایشگری از نوع سوپر امولد ، با ابعادی برابر ۵٫۸ اینچ ، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ / اگزینوس ۸۸۹۵ و ۴ گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. بر خلاف نسل قبل پرچمدار اصلی سامسونگ یعنی اس ۷ ، این تلفن دارای لبه‌های خمیده یا همان Edge خواهد بود با این تفاوت که دیگر خبری از لفظ Edge نیست و سامسونگ این واژه را از شناسانامه پرچمدار جدید خود پاک کرده است.

سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس

این تلفن نسخه بزرگتر اس ۸ است. دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به اس ۸ می‌باشد و اندازه آن طبق آخرین گفته‌ها ۶٫۲ اینچ می‌باشد. مشخصات فنی این دستگاه به جز ظرفیت باتری احتمالا بسیار شبیه به اس ۸ معمولی خواهد بود. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX 333 ساخت سونی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر اطلاعات فنی این تلفن می‌باشد.

پاوربانک‌های جدید سامسونگ

چند روز پیش اخباری منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ در کنار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ، از یک یا چند پاوربانک نیز رونمایی به عمل می‌آورد. یک پاور بانک ۵۱۰۰ میلی آمپری با پورت USB Type C از قابل انتظارترین محصولات جانبی اس ۸ می‌باشد.

 

داک مخصوص Desktop Experience یا DeX

این داک دارای امکانات جالبی می‌باشد. گفته می‌شود با اتصال یک سر آن به اس ۸ و سر دیگر آن به نمایشگر می‌توان امکاناتی همانند یک کامپیوتر در اختیار داشت. در نگاه اول این دستگاه Desktop Experience یا DeX ما را به یاد داک کونتینیوم لومیا ۹۵۰ ایکس ال می‌اندازد. باید منتظر معرفی این محصول نیز باشیم.

اطلاعات تکمیلی در خصوص Bixby

سامسونگ چند روز پیش از دستیار هوشمند محصولات خود با نام Bixby پرده برداشت. این دستیار دارای امکانات بسیار جالبی می‌باشد که با همراه شدن هوش مصنوعی ، احتمالا شاهد چیزهای غافلگیرکننده از این دستیار هوشمند باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com