حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در دوربین گلکسی اس ۸ از حسگر ناشناخته سونی استفاده کرده است

اکنون در نقطه‌ای هستیم که اگر بگوییم از تمام زیر و بم گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ بااطلاعیم سخن به گزافه نگفته‌ایم جز این که مواردی چند در خصوص دوربین اصلی این گوشی وجود داشته است که آن هم به تازگی در فضای مجازی برملا شده است. البته این را هم می‌دانیم که این گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی تک لنزی است.

ظاهرا اطلاعات جدیدی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز کرده که از شما چه پهنان می‌توان آن را تکه آخر و پایانی و صد البته ناچیز و جزیی پازل این گوشی هوشمند پرچمدار فرض کرد. در گزارش جدیدی که از راه رسیده ادعا شده است که پرچمدار جدید سامسونگ مجهز به حسگر Sony IMX333 در قسمت دوربین اصلی این گوشی خواهد بود.

این حسگر خاص تا این لحظه که از آن سخن گفته می‌شود خدمت کسی معرفی نشده است و حتی هیچ یک از گوشی‌های مدل اکسپریای سونی نیز از چنین حسگری تاکنون بهره نگرفته‌اند. چیز اضافه‌ای فاش نشده است به استثنای این که از برند و مدل این حسگر مطالبی ذکر شده و به نظر نمی‌آید در این مجال فرصتی برای بیان آنها فراهم باشد.

با این همه، از بابت یک موضوع اطمینان خاطر داریم و آن این که سامسونگ به دنبال آن است تا کیفیت و نحوی کارکرد دوربین پرچمدار گوشی‌های گلکسی را تا بالاترین درجه ارتقا دهد و چیزی از نمونه‌های پیشین کم نداشته باشد.

حال باید دید که دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ با چنین حسگری در مقایسه با پیشینیان خود تا چه میزان متفاوت از آب درخواهد آمد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

احتمالا این حسگر هم به سفارش سامسونگ ساخته شده. اگه از نظر فوکوس مشابه S7 باشه پس طبیعیه که جزو لیست حسگرهای سونی نیست.

Saeed Mohammadipouya

و باز هم سامسونگ دست به دامن سونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار