حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است نسل بعدی سرفیس هفته بعد در کشور هند برای اشخاص خاصی رونمایی شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

براساس اطلاعاتی که توسط منابع معتبر و صفحات اجتماعی مایکروسافت در اینترنت منتشر شده است ، احتمالا مایکروسافت محصولاتی از گروه سرفیس را هفته دیگر در هند معرفی خواهد کرد

با ترنجی همراه باشید…

ردموندی عکسی جالب را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که مضمون آن دعوت از کاربران و کارمندان هندی مایکروسافت برای بازدید از نمایشگاهی با محتوای دست‌آوردها و محصولات جدید مایکروسافت از جمله سرفیس است. نام این برنامه Windows Scoop Fans نام دارد و ظاهرا ورود عموم به این برنامه آزاد است.

مایکروسافت از علاقه‌مندان خواسته است که اگر در دهلی و بنگلور و یا شهرهای اطراف آن اقامت دارند به دفتر مایکروسافت در این دو شهر رفته و از محصولات و ایده‌های جدید بازدید نمایند. همچنین آن‌ها شانس ملاقات با تیم توسعه ویندوز را نیز خواهند داشت. در تصویر دعوت نامه نامی مشکوک با عنوان surfdemo دیده می‌شود که بسیار شبهه برانگیز است. ممکن است مایکروسافت در این مراسم قصد داشته باشد برخی از محصولات خود را به صورت خصوصی به معرض نمایش بگذارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه نقشه‌ای دارد. آیا غافلگیر خواهیم شد؟ در روزهای آینده ترنجی در این خصوص اخبار تکمیلی را منتشر خواهد کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com