حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار تصاویر جدیدی از باتری های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

به لطف لو دهنده ها و درز اطلاعات دیگر چیزی از گلکسی اس هشت باقی نمانده تا طرفداران دنیای تکنولوژی و مخصوصا طرفداران تلفن های هوشمند از آن ندانند. اینبار نیز بنظر می رسد لو دهندها که شاید سازماندهی شده عمل می کنند تصویری از باتری منتسب به آخرین تلفن هوشمند سامسونگ را که هنوز معرفی نشده است را منتشر کرده اند.

طبق آخرین تصاویر لو رفته از این شرکت بنظر می رسد این دو باتری با شماره های EB-BG955ABA و EB-BG950ABA برای دستگاه هایی با کد داخلی که مختص به کهکشانی های سامسونگ می باشند. یکی از این باتری ها دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری که بنظر می رسد برای گلکسی اس ۸ و دیگری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر برای دیگر پرچمدار این شرکت که با نام اس ۸ پلاس شناخته می شود خواهند بود. طبق اطلاعات بدست آمده این باتری ها این بار در شبه جزیره کره ساخته شده اند نه در کشور چین و در نهایت در ویتنام در کارخانه های سامسونگ به تولید انبوه رسیده اند. لازم است بدانید اکثر تلفن های ساخته شده توسط سامسونگ برای فروش در ایالات متحده در این کارخانه ها و در کشور ویتنام تولید می شوند.

البته بر اساس گزارش وال استریت ژورنال این شرکت برای تامین باتری ها با شرکت موراتا نیز در حال مذاکره می باشد. هرچند شاید تجربه آخرین نسخه گلکسی نوت درس بزرگی برای این شرکت بوده تا دیگر اینگونه اشتباهات را تکرار ننماید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهند پورصادقی