حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Galaxy S8 مجهز به گزینه‌های انتخاب وضوح صفحه نمایش است

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

در حالی که توانایی تغییر وضوح صفحه در گوشی Galaxy S7 سامسونگ با تازه‌ترین به روزرسانی سیستم عامل اندروید نوقا ایجاد شده است اکنون به نظر می‌رسد که می‌توان شاهد چنین قابلیتی در گوشی در راه Galaxy S8 هم بود.

رابط کاربری تغییر وضوح صفحه اسلایدر ساده‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد تا به وسیله آن یکی از سه میزان وضوح موجود را به عبارت زیر برگزیند:

HD+ @ 1480 x 720px

FHD+ @ 2220 x 1080px

WQHD+ @ 2960 x 1440px

در این مرحله می‌توان فرض را بر این گذاشت که چنین گزینه‌هایی برای انتخاب وضوح صفحه گوشی همانند آن چه که در گوشی‌ Galaxy S7 و Galaxy S7 اج موجود است متناسب با سیستم عامل اندروید ۷ نوقا است و به عنوان یک گزینه در انتخاب وضوح اصلی و پیش فرض دستگاه کاربرد دارد. با این همه، مورد دیگر این است که با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها می‌توان با توجه به نوع انتخاب وضوح صفحه در مصرف باتری صرفه جویی کرد و نیاز گوشی را به شارژهای مکرر کاهش داد.

اما اگر بنا را بر باور تصاویر منتشر شده بگذاریم، به گزارش‌هایی برمی‌خوریم که در آنها به نسبت ابعاد صفحه با میزان ۱۸٫۵:۹ اشاره شده بود که در مقایسه با نسبت ابعاد ۱۸:۹ صفحه نمایش در گوشی LG G6 اندکی بلندتر است. البته با وضوح اضافی در حالت عمودی که احتمالا با کنترل‌های ناوبری مجازی انطباق دارد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

ساسونگ تو سه مورد معروف هست و همیشه با اختلاف زیاد از بقیه جلوتره، صفحه نمایش، دوربین، پردازنده، همیشه تو این سه مورد با اختلاف زیاد از برندهای دیگه جلوتره، سری اس و نوت همیشه تو زمینه دوربین اول انتخاب میشن تو کیفیت صفحه نمایش هم همیشه مقام اول بودن به خودشون اختصاص میدن، و پردازنده های اگزینوس هم که بهینه ترین پردازنده ها هستن.

Yas

سلام
سامسونگ اگه بتونه تو زمینه باترى کارى انجام بده در حده لایگاه دیگه بازار جز سامسونگ چیزى نمیخواد چون از همه نظر تقریبا کامل هست

MOAZEZ

حالا انگار خیلی وضوح بالایی داره که قابلیت انتخاب گذاشته. خخخخخ. خوبه xzpرو سامسونگ نزد وگرنه خدارو بندگی نمیکرد. سامسونگ جون تو دوتا آپدیت درستوحسابی بده نمیخواد ملتو با تبلیغات دورغینت خر فرض کنی. نمیدونم اگه نصف قطعاتتو سونی نمیزد الان تو چه وضعیتی بودی. از اسم سونی هم برای تبلغاتت استفاده کردی تا اعتماد مردمو جلب کنی بعد از اون فجایع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار