حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هنوز هم می‌توان به استفاده از دوربین‌های Zeiss در پرچمدارهای آتی نوکیا امیدوار بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، حتما بخوانید، نوکیا

شرکت HMD Global به تازگی مجموعه جدید گوشی‌های هوشمند خود را تحت نام معروف نوکیا رونمایی کرده است که البته همگی آنها به معنای واقعی کلمه هوشمند نیستند چراکه در میانشان گوشی ساده Nokia 3310 با ویژگی‌های جدید قابل مشاهده است و جالب این که همین گوشی ماه گذشته میلادی تبدیل به پدیده همایش جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ در شهر بارسلونای اسپانیا شد.

در حالی که تب و تاب شایعات در خصوص گوشی پرچمدار جدید نوکیا هنوز نخوابیده است این شرکت فنلاندی اخیرا در توئیتر و در پاسخ به پاره‌ای از پرسش‌ها مسایلی را مطرح کرده است که یکی از این پرسش‌ها به امکان اضافه شدن اپتیک Zeiss به گوشی‌های هوشمند آینده نوکیا مربوط می‌شود.

همچنانی که پیش از این عنوان شد، نوکیا در این مورد دست به شفاف‌سازی نزده است و تنها به این گفته بسنده کرد که دیگر در گوشی‌های خود از فن‌آوری Carl Zeiss استفاده نخواهد کرد. با این همه، سایت NPU که به شرکت HMD Global نزدیک است و خبرهای مربوط به دوربین‌ گوشی‌های این شرکت را انعکاس می‌دهد، می‌گوید که این شرکت فنلاندی حرف‌های دیگری نیز در این باره برای گفتن در چنته خود دارد.

چنان به نظر می‌رسد که پرسش مطرح شده در توئیتر اشاره به مدل‌های کنونی گوشی‌های هوشمند نوکیا عبارت از Nokia 3، Nokia 5 و Nokia 6 دارد که می‌توان استنباط کرد شرکت HMD احتمالا مصمم است تا فن‌آوری دوربین Zeiss را برای به کارگیری در هر یک از گوشی‌های پرچمدار آینده خود به امانت بگیرد.

پر پیدا است از این جمله نمی‌توان به این معنا رسید که لزوما گوشی هوشمند رده بالای بعدی با برند نوکیا مجهز به لنز‌های Zeiss خواهد بود اما امکان استفاده از این مورد همچنان باقی است. از این رو، طرفداران می‌توانند همچنان امیدوار باشند که در آینده چشم‌شان به جمال گوشی جدیدی به عنوان جانشین لومیا ۱۰۲۰ منتها در اکوسیستم اندروید روشن شود!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار