حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد‌های جدید اپل ۱۶ فروردین رونمایی می‌شوند؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت، حتما بخوانید

انتظار می‌رود که شرکت اپل بهار امسال مجموعه‌ای از آیپدها را رونمایی کند اما اطلاعات درباره زمان معرفی آنها این اواخر پشت پرده ابهام قرار گرفته‌اند و این در حالی است که شایعات قبلی می‌گفت که آیپدهای جدید در ماه مارس (اسفند ـ فروردین) رونمایی می‌شوند منتها بنا بر پاره‌ای دلایل شرکت اپل تصمیم گرفته است تا آیین معارفه را به ماه می (اردیبهشت ـ خرداد) موکول کند.

اکنون شایعه جدیدی از راه رسیده که ادعا می‌کند برگزاری رویداد معرفی آیپد ساخت اپل روز چهارم آوریل (۱۶ فروردین) در مکان اپل پارک (تصویر اصلی مطلب) عملی می‌شود. این شایعه مبتنی بر این واقعیت است که وقتی کاربر در سایت اپل روی لینک Check availability کلیک می‌کند تا زمان معرفی آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی رو ببیند، با تاریخ چهارم آوریل (۱۶ فروردین) مواجه می‌شود.

سوای از رنگ، مقدار حافظه و نوع ارتباط به نظر می‌آید که چنین الگویی برای همه نسخه‌های آیپد پرو مصداق دارد. افزون بر آن، فرض بر این است که اپل پارک نیز در اوایل ماه آوریل راه‌اندازی شود که می‌تواند فرصتی برای شرکت اپل باشد تا جشن آیپد‌های جدید خود را در این مکان برگزار کند.

از طرف دیگر، وبسایت Apple World Today به نقل از تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، گزارش داده که این رویداد در ۱ Infinite Loop برگزار می‌شود که اگر درست باشد، آخرین برنامه‌ای که در این مکان اجرایی می‌شود و برنامه بعدی اپل در مکان جدید که شاید همان اپل پارک باشد روی خواهد داد.

برای جالب شدن موضوع ذکر این مطلب نیز خالی از لطف نیست که برخی از اپراتورهای آمریکایی بنا دارند تا آیپد را ۱۵۰ دلار ارزان‌تر از دیگر مدل‌ها عرضه کنند که زیاد هم بعید به نظر نمی‌رسد اما همه این امتیازها تا روز اول ماه آوریل پایان می‌پذیرد یعنی درست سه روز پیش از معرفی آیپد‌های جدید البته بر حسب و طبق شایعه‌های منتشر شده.

خلاصه کلام این که از شرکت اپل انتظار می‌رود تا برگزاری آیین رونمایی آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی، آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی و یک تبلت ۹٫۷ اینچی تجدید نظر شده که می‌آید تا جای iPad Air 2 را بگیرد و در کنار همه این‌ها آیپد مینی ۷٫۹ به روزرسانی شده را در برنامه داشته باشد.

اگرچه این شایعه مبتنی بر اطلاعاتی ضمنی است اما تو گویی وبسایت Apple World Today در خصوص معرفی آیپدها در روز چهارم آوریل (۱۶ فروردین) به اعتماد و اطمینان کامل رسیده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-rumored-to-unveil-new-iPads-in-early-April_id91781″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار