حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا سامسونگ نوت ۷ بازسازی شده را راهی بازار خواهد کرد؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

ماه گذشته شایعه‌ی جذابی درباره‌ی سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر شد که از تصمیم سامسونگ برای فروش دستگاه‌های بازسازی شده‌ی گلکسی نوت ۷ با ظرفیت باتری پایین‌تر در بازار کشورهایی مانند ویتنام و هند، خبر می‌داد. در این گزارش آمده بود که فبلت‌های بازسازی شده، برخلاف نسخه انفجاری که از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد، با یک باتری ۳۰۰۰ یا ۳۲۰۰ میلی‌آمپری تغذیه خواهند شد. به‌علاوه گفته شده بود که این محصولات بازسازی شده یک قاب جدید نیز خواهند داشت.

در ادامه با ترنجی همراه شوید…

اگرچه که این شایعه بلافاصله توسط سامسونگ هندوستان تکذیب شد اما همچنان دلایل کافی و منطقی برای این تصمیم وجود دارد؛ این کار به سامسونگ امکان می‌دهد تا بخشی از ضرری که به دلیل جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ از بازار متحمل شد را جبران کند. ثانیاً اینکه باعث می‌شود تعداد کمتری از این گوشی‌ها در خاک مدفون شوند و در نتیجه آسیب کمتری نیز به طبیعت وارد شود؛ این عمل متعاقباً موجب می‌شود سامسونگ در مقابله با انجمن جهانی و غیردولتی Greenpeace که در کنفراس این شرکت در کنگره جهانی موبایل نیز اخلال ایجاد کرد، چندان دست خالی نباشد.

با این اوصاف همچنان نمی‌توان پرونده‌ی این شایعه را کنار گذاشت؛ یک گزارش جدید نیز منتشر شده که ادعا دارد گلکسی نوت ۷ بازسازی شده نیز با همان شماره مدل SM-N935 تولید می‌شود و همچنین نام مستعار Grace R نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این فبلت از ابتدا نیز با نام مستعار Grace شناخته می‌شد اما ظاهراً اضافه شدن حرف R نشان کلمه Refurbished یا همان بازسازی شده است. ضمناً در این گزارش جدید آمده که نسخه بین‌المللی گلکسی نوت ۸ نیز با شماره مدل SM-950F و نام مستعار Great در حال توسعه است.

اما با این شرایط همچنان فروش دستگاه‌های بازسازی شده‌ی گلکسی نوت ۷ که بسیار بدنام هستند، حتی در کشورهای محروم نیز کار چندان ساده‌ای برای سامسونگ نخواهد بود. در حال حاضر نیز ما تکذیبیه سامسونگ هندوستان را می‌پذیریم زیرا این برگشت به گذشته با در نظر گرفتن شرایط فعلی سامسونگ منطقی به نظر نمی‌رسد. نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-lists-a-code-name-for-the-refurbished-Galaxy-Note-7_id91772″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش