حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه عرضه‌ی اندروید ۷٫۰ نوقا برای محصولات سامسونگ منتشر شد

سامسونگ تصمیم دارد تمامی دستگاه‌های مهم خود که در دو سال گذشته تولید شده‌اند را به اندروید ۷٫۰ نوقا به‌روزرسانی کند. در همین راستا اکانت سرپرست سامسونگ در کشور ترکیه نقشه‌ی راه عرضه‌ی این آپدیت را برای محصولات مختلف این شرکت منتشر کرده است، پیش از این نیز همین اکانت خبر داده بود که به‌روزرسانی اندروید نوقا در ماه جاری میلادی برای گلکسی S6 و S6 edge عرضه خواهد شد.

برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اکنون با انتشار برنامه‌ی کامل ارائه‌ی این آپدیت مشخص شده که سامسونگ تقریباً تمامی محصولات مهم خود را که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تولید کرده است، به اندروید ۷٫۰ نوقا به‌روزرسانی خواهد کرد و طبیعتاً محصولات قدیمی‌تر و ضعیف‌تر با تأخیر بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌های این شرکت، به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد؛ این محصولات با یک درجه اهمیت پایین‌تر نسبت به دستگاه‌های سری S و A طبقه بندی شده‌اند و به همین دلیل گلکسی J5 (2015) تا پیش از پایان ماه سپتامبر بروز نخواهد شد و همچنین در انتهای این لیست نیز J7 Prime قرار دارد که اواسط ماه نوامبر این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

مطمئناً نیازی نیست که تأکید کنیم که هرچند این نقشه راه مربوط به کشور ترکیه است، اما بازه حدودی زمانی را که هر محصول سامسونگ این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد را برای ما مشخص می‌کند. پس از آپدیت گلکسی S6 و S6 edge در ماه جاری میلادی، در ماه مارس نوبت به گلکسی نوت ۵ و S6 edge+ خواهد رسید و در ماه آوریل نیز گلکسی A8 آپدیت نوقا را دریافت می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت که محبوب‌ترین محصولات تولید شده سامسونگ در این بازه‌ی زمانی، طی فصل بهار به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهند شد.

samsung-nougat-update-roadmap

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Android-7.0-Nougat-update-roadmap-for-Galaxy-Note-5-S6-edge-and-others-posted-by-Samsung-Turkey_id91216″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

خیلی دیر این کارو کرده . مشکل ۱۱۰۰ مدل گوشی همینه . ولی اگه بدون مشکل و باگ ارائه داده باشه. می ارزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش