حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تبلیغ نسل بعدی پردازنده‌های موبایلی اگزینوس ۹ را منتشر کرد

سامسونگ همچنان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چیپست‌های کامپیوتری است و پردازنده‌های اگزینوس، حافظه‌های رم و سنسورهای تصویری سامسونگ از جمله محصولات این شرکت به‌حساب می‌آیند که طی سال‌های اخیر نیز با استقبال خوبی در بازار مواجه شده‌اند؛ اما ظاهراً اکنون نوبت به نسل جدیدی از چیست‌های موبایلی سامسونگ رسیده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

با این توضیحات جای تعجب نیست که سامسونگ نسل جدید چیست‌های اگزینوس را مانند یک محصول پرطرفدار تبلیغ کرده است؛ سامسونگ با انتشار تصویر بالا در اکانت توئیتری خود مخاطبان را به کشف Cloud 9 فراخوانده است. این چیپست به‌احتمال فراوان در سامسونگ گلکسی S8 و S8+ به کار گرفته خواهد شد. جالب است بدانید که سامسونگ ظاهراً به سراغ تولید سری ۹ این چیست‌ها رفته و تصمیم ندارد سری اگزینوس ۸۸۹۰ را که در گلکسی S7 و S7 edge مورد استفاده قرار گرفته است، ادامه دهد.

گزارش‌های پیشین از تولید این چیست‌های جدید با فناوری ۱۰ نانومتری، هسته‌های پردازشی اختصاصی M2 سامسونگ با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی A53 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتزی حکایت دارند؛ به‌علاوه پردازنده‌ی گرافیکی این چیپست نیز ARM Mali-G71 خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-teases-next-generation-Exynos-9-mobile-processor_id91118″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چه شود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش