حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن هوشمند M5s میزو معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی‌هوشمند M5s میزو به تازگی معرفی شد، محصولی میان‌رده با ظاهر یک پرچم‌دار که از مشخصات مناسبی برخوردار است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

شرکت میزو به تازگی میان رده جدید خود را موسوم به M5s معرفی کرد. M5s به صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی ۷۲۰ پیکسلی IPS در کنار پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتزی که از چیپ MT6753 مدیاتک بهره می‌برد، مجهز شد.

حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی یا ۳۲ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس‌دی جهت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با فلاش LED دوگانه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همگی از مشخصات میان‌رده میزو M5s هستند.

در بخش باتری از یک بسته باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شد و می‌تواند ۰ تا ۱۹ درصد را در ۱۰ دقیقه شارژ کند. این محصول شامل بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت mTouch و پشتیبانی از دو سیم کارت و VoLTE نیز می‌شود.

گزینه‌های رنگی M5s مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزطلایی هستند و بزودی شاهد عرضه آن با قیمت ۱۱۵ دلاری برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۱۴۵ دلاری برای نسخه ۳۲ گیگابایتی خواهیم بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/meizu_officially_announces_the_m5s-news-23425.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH