حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ تاریخ معرفی گوشی گلکسی اس ۸ را اعلام می‌کند

سامسونگ وقتی اعلام کرد که خیال ندارد تا گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی کند به نوعی آب پاکی را روی دست همه منتظران و مشتاقان این گوشی ریخت اما در عوض تصمیم دارد تا تبلت جدید خود را با نام گلکسی تب اس ۳ در این رویداد معرفی کند.

در عین حال، گفته می‌شود که سامسونگ بنا دارد تا جزییات مهمی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ در حضور همگان فاش کند.

آن گونه که روزنامه Korea Economic Daily (که از معتبرترین روزنامه‌های کره جنوبی است) نوشته شرکت سامسونگ روز ۲۷ فوریه یعنی همان روزی که همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ به طور رسمی شروع به کار می‌کند تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که همین چند روز پیش بود که باخبر شدیم سامسونگ گوشی گلکسی اس ۸ را ۲۹ ماه مارس میلادی معرفی می‌کند و تقریبا یک ماه بعد یعنی در ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد ولی اکنون ما باید تا زمان برپایی همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ صبر کنیم و ببینیم که آیا این تاریخ‌ها درست از آب درمی‌آیند یا این که فقط در حد شایعه بوده‌اند.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ قرار است که مجهز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی باشد و تا جایی که مربوط به تازه‌ترین شایعات می‌شود سامسونگ در نظر دارد تا نسخه ۵٫۸ اینچی گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را در کنار نسخه ۶٫۲ گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس انتشار دهد.

صفحه نمایش هر دو مدل در حاشیه‌ها خمیده هستند و همین ویژگی ظاهرا در قسمت جلو دستگاه نیز اجرا شده است. همچنین در هر دو مدل از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ ساخت شرکت کوالکام بهره گرفته می‌شود و در همین ضمن اپراتورهای آمریکایی مطابق روال همیشگی خود در خصوص گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس سامسونگ تمایل خود را برای خرید و موجود کردن مجموعه گوشی‌های گلکسی اس ۸ نشان داده‌اند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-launch-date-MWC-2017_id91006″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed

من نمیدونم چه اسراریه که تاریخ شمسی نمیزنین ،خو یه تاریخ شمسی بندازین تا ما هم می نریم مثلا ببینم۲۱اوریل چه روزیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار