حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیوئنز (NuAns) با شعار «مبارزه هنوز تمام نشده!» موبایل ویندوز ۱۰ معرفی می‌کند

شرکت “نیوئنز” (NuAns) که در زمینه خدمات کامپیوتری و ساخت تلفن همراه فعالیت می‌کند به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا با نوعی گوشی تلفن همراه جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ به بازارهای جهانی بازگردد.

پیشتر از این شرکت گزارش شده بود که در حال کار بر روی نسخه جدیدی از گوشی موبایل خود با نام “نیوئنز نئو” است و اکنون به نظر می‌آید که این شرکت به راستی در فکر بازگشت با نوعی دستگاه ارتقا یافته است. نیوئنز همچنین در وبسایت رسمی خود فیلم تبلیغاتی کوتاهی از گوشی جدید خود  بارگذاری کرد و در قسمت سر خط آن نوشته است :

«همه چیز جدید است. همه چیز در این دستگاه است.»

nuans

شرکت “نیوئنز” به احتمال زیاد از گوشی جدید خود موسوم به NuAns Neo 2 روز ۲۰ فوریه رونمایی می‌کند اما از این دستگاه هنوز جزییاتی در دست نیست به جز این که این شرکت در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرد:

«ما در حال طراحی نوعی گوشی جدید هستیم که در حقیقت نسخه ارتقا یافته گوشی قبلی است که در قالب گوشی نیوئنز نئو (NuAns NEO) عرضه می‌شود. از همان ابتدای کار نظرها و دغدغه‌های کاربران برای ما مهم بوده است و به همین دلیل تصمیم داریم تا همیشه دستگاه‌هایی که عرضه می‌کنیم ارتقا یافته و به روز باشند.»

شرکت “نیوئنز” در حالی تصمیم به ساخت گوشی ویندوزفون گرفته که اغلب شرکت‌هایی که قبلا دست به چنین کاری زده بودند به دلیل عدم موفقیت از تولید گوشی با سیستم عامل ویندوز موبایل دست کشیده‌اند.

۲

اما از قرار این شرکت همچنان سرشار از شور و شوق است تا آن جا که به مناسبت نخستین سالگرد تاسیس این شرکت در مطلبی نوشته است:

«از همه کسانی که گوشی‌ها ما را پیش خرید کردند و یا تصمیم به پیش خرید دارند تشکر می‌کنیم. به شما اطمینان می‌دهیم که نیوئنز نئو آخرین محصول ما نخواهد بود چون فکر می‌کنیم مبارزه هنوز به پایان نرسیده است.»

باید امیدوار بود که شرکت نیوئنز پاداش این همه شور و اشتیاق خود را بگیرد و در میدان کارزار پر خطر ویندوزفون دچار فرجام شوم دیگر شرکت‌ها نشود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/nuans-launching-new-phone-later-month/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

از بغل چق شبیه سونیه !!!

pey_nik

این شرکت نمیتونه هیچ حرفی در بازار شلوغ اندرویید داشته باشه خواسته با این کار اسمش رو سر زبونها بندازه تا بعدش گوشیه اندروییدی بزنه.چون کسی سراغ ویندوز با اون همه محدودیت نمیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار