حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیل گیتس از اسمارت فونی اندرویدی استفاده می کند!

به‌تازگی اخباری مبنی بر استفاده‌ی بیل‌گیتس از اسمارت‌فونی قدرت گرفته از سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است که دنیای تکنولوژی را به تعجب واداشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این اخبار را بررسی کنیم.

در میان تمام مردم جهان از یکی از معروف‌ترین بنیان‌گذاران شرکت بزرگ مایکروسافت یعنی بیل‌گیتس انتظار می‌رود تا از اسمارت‌فونی همراه با سیستم‌عامل اختصاصی شرکت خود استفاده کند. اما به نظر می‌رسد افت و ضررهای پی‌درپی سیستم‌عامل ویندوز در اسمارت‌فون‌ها به دیگر بخش‌ها نیز نفوذ کرده است و باعث شده بیل‌گیتس به طرف مقابل برود و از اسمارت‌فونی اندرویدی استفاده کند. البته این خبر تنها شایعه نیست و توسط شخص بیل‌گیتس در مصاحبه‌ای که اخیرا با وی انجام شده تایید شده است. نکته جالب اینجا است که پس از سراسری شدن این خبر و انبوه واکنش‌های منفی، بیل‌گیتس اعلام کرده است که از نرم‌افزارهای زیادی که مربوط به شرکت مایکروسافت هستند بر روی اسمارت‌فون خود استفاده می‌کند تا بلکه از حجم انتقادات بکاهد.

وی هنوز شرکت و مدل مورد استفاده خود را بیان نکرده است و فعلا معلوم نیست که آیا از یکی از پرچمداران فوق‌العاده شرکت سامسونگ (که انتظار بر همین است) استفاده می‌کند و یا از یکی از هزاران اسمارت‌فون دیگر. البته با توجه به نصب بودن نرم‌افزارهای زیاد از شرکت مایکروسافت امکان دارد اسمارت‌فون مورد استفاده وی گلکسی اس 8 نسخه‌ی مایکروسافت (Galaxy S8 Microsoft Edition) باشد که در آمریکا و توسط خود مایکروسافت نیز به فروش می‌رسد. حال سوالی که در ذهن‌ها ایجاد شده است بر این قرار است که آیا روزی یکی از اسمارت‌فون‌های شرکت اپل را نیز در دست او خواهیم دید؟ به نظر ما که احتمال این مورد بسیار پایین است اما بالاخره بیل‌گیتس با استفاده از اسمارت‌فونی تولید شده توسط شرکتی غیر مایکروسافت نشان داده است که بیش از این‌ها غیرقابل‌ پیش‌بینی است و امکان انجام هر کاری توسط وی وجود دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا عمل وی را اشتباه تلقی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

معلوم نیس با چه معیاری انتخاب میکنن ترامپ از آیفون استفاده میکنه بیل گیتس از اس۸ نسخه مایکروسافت یه مدیر دیگه میایکردسافت که اسمش یادم نیست هم از آیفون استفاده میکنه فکر میکنم bewley بود

Peiman

ترامپ تا چند وقت پیش s3 داشت

Peiman

انقدر عالیه که بیل گیتس هم نتونست مقاومت کنه خخخ

Mortazavi

احتمالاً گوشی بیل گیتس Xz premium هست چون از اون انتظار بهترین ها رو داریم ?
(الان پیمان و ss ترورم می کنن ?)

Mortazavi

طرف میخاد بزور بگه بیل گیتس سامسونگ داره
فک کنم از این طرفدارای متعصب ترول سامی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.