حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ و ثبت برند تجاری Gear Fit Pro

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، برندهای مطرح فناوری

شرکت سامسونگ در کنار ساعت‌های‌هوشمند Gear S، در بازار گجت‌های‌پوشیدنی چون دستبند تناسب‌اندام نیز فعالیت داشته و با برند Gear Fit توانسته موفق باشد. حال به نظر می‌رسد بایستی بزودی شاهد معرفی نسل جدید Gear Fit باشیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی شرکت کره‌ای در اروپا برند تجاری Gear Fit Pro را به ثبت رساند که نشان دهنده یک نسخه جدید از سری دستبندهای سلامتی Gear Fit سامسونگ است. در اسناد کشف شده ثبت برند، هیچ اشاره‌ای به جزئیات سخت‌افزاری و قابلیت‌های آن نشده اما انتظار می‌رود مشابه مدل‌های قبلی باشد.

اگرچه مشخص نیست در چه زمانی باید Gear Fit Pro را مشاهده کنیم، اما احتمال می‎رود در MWC 2017 یا IFA 2017 شرکت مورد بحث این گجت پوشیدنی جدید را معرفی کرده و به شایعات همیشگی پایان دهد.

در اخباری مرتبط سامسونگ قصد نداشته طی MWC 2017 پرچم‌دار جدید را معرفی کند و تصمیم داشته معرفی را به بهار سال جاری موکول کند. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی تنها بایستی صبر پیشه کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/samsung-gear-fit-pro-trademark-discovered-27-01-2017/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH